Note fondée sur 270 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
Endroit propre et bien situé. Frais de stationnement imputés par erreur en double sur la carte de crédit de mon fils... en cours de résolution. À suivre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your experience with us and share your comments about our great location and cleanliness. We look forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Warwick

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Great stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
AC broke on 7/6/24 and the room got up to 85 degrees. The hotel did not provide a discount due to being booked on Expedia.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Fast and easy check in. Great location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Fast and easy check in. Great location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Looks are deceiving

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
It looked like at the beginning it was going to be a great stay I went to the bathroom I sat on the commode it smelled like urine in there the room appeared tidy we sat down to watch TV the television did not work we called and they sent someone up to fix a TV they said the TVs had not been working okay we left came back the TV was not working again we said someone will be there in 45 minutes no one came we called back they said we want to switch rooms this was at 11:45 at night we said no I went down to talk to the manager next morning and the manager said because I looked through Expedia he could not service me in any type of way I said Thank you and I left