Note fondée sur 389 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

I'd stay again

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
An older gentleman at the desk was very unhelpful once his female coworker stepped in she was great ! Poor breakfast selections otherwise clean and safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Good overall experience
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Overall property was old and outdated. On the up side it was pretty clean. Free breakfast pretty much cheerios and toast. Price was reasonable for what you got
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The man that checked us in was very nice. The hotel was just kinda run down. I filtered for Lincoln and the software brought up more cities that I didn't ask for. I accidently booked on the other side of Lincoln, so it took an hour to get where I was going. The breakfast was truly terrible. We also didn't have a coffee pot.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Easy access
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Location proximity to events
3 sur 5
par un voyageur

Crazy night!

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Everything was great until the hidden cricket in the room got noisy at 2am!! Uggghhh. Never found him but the ear plugs worked!!