Note fondée sur 367 évaluations de clients

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4,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Herve, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the high marks. We always try to do our best.Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2021 par Lena Czaplejewicz, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive high marks. We always try to do our best. Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Expedia
Environnement Le quartier Les petits restaurants La restauration des bâtiments
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Lena Czaplejewicz, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madam, It was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback and high marks. We always try to do our best and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Hotel Zamek. Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2015 sur Hotels
Hôtel très bien situé. Chambre spacieuse et agréable. Petit déjeuner ok.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Fanns parkering inne på hotellets gård. Dock enormt trång inpassage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Viveka, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the feedback and high marks. We always try to do our best.Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Geir, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the high marks. We always try to do our best.Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear John, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the high marks. We always try to do our best. Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Ibland vill man ha hård säng och ibland mjuk. Här var sängen lite i hårdaste laget för oss tyvärr. I övrigt trevligt hotell med endast 14 rum. Ett plus för att man erbjöd äggröra, omelett osv på beställning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Kenneth, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback and high marks. We always try to do our best and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Hotel Zamek. Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
A very nice, friendly hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Greg, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback and high marks. We always try to do our best and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Hotel Zamek. Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Lena, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, it was a great pleasure to have you as our guest. Thank you for the feedback. We always try to do our best.Sincerely Front Desk Manager Lena Czaplejewicz