Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the nice feedback.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Le personnel est adorable. Les chambres sont spacieuses tres propres et très bien aménagées. Le meilleur hôtel des vacances. Seul bémol la wifi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Toffy, Gestion de l’hôtel
The staff at Hotel Gabriella are so grateful about your nice comments. Thank you so much and hope to see you again in your next holiday. Merci!
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Good location for visiting backcountry
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
I give a 5 star rating because I like the Place.
Publié le 21 avr. 2024 sur HotelsVery amazing stay in Hotel Gabriella, the service is very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you Sir. We hope to serve you again in the near future.
par un voyageur
Good
Publié le 11 avr. 2024 sur HotelsShay (I’m not sure if the spelling is correct) . She let us use hotel’s cellphone so we can talk to the driver who will pick us up in cebu. Staff are all friendly & accommodating, if we need a tricycle to go to ICM they get it for us. The breakfast was not that good though. One thing that disappointing when we ask for a tour package the manager said she will give us “Inova”. But end up a car because she let the foreigners get the Inova. Bathroom was so small & shower room was leaking. Aside from that, everything was ok.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
The staff were great, the hotel was spotless and the restaurant breakfast was very good, Its a diamond in the ruff. Thank you all for a wonderful experience. Rich and Vell
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Toffy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
We booked the best room through expedia. Was supposed to have multiple beds etc so the kids could stay with us and use pool etc. Got there and had 1 king bed. Ended up just settling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Toffy, Gestion de l’hôtel
We apologize for your experience Mr Brian. We will do our best to avoid misunderstandings. Thank you for staying.