Note fondée sur 203 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bonne situation géographique

Publié le 6 févr. 2019 sur Hotels
Hôtel très propre. Bien situé. Parfait pour une halte à Tagbilaran.
4 sur 5
par un voyageur

Bon service

Publié le 9 avr. 2015 sur Hotels
Bon rapport rapport qualité-prix. Hôtel sur l'artère principale. Demander une chambre donnant sur la cour car rue trop bruyante. Restaurant ouvert 24h/24h.Personnel très accueillant.
3 sur 5
par un voyageur de Fullerton

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The old wing is worn out with poor decoration. Also, it is close to the Main Street and is noisy at night. I stayed in the new wing before and was much better. Overall, it is over priced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Noriefumi Palban - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you experienced during your time with us. We value all feedback from our guest and take every complaint seriously. We value your patronage and hope to have the opportunity to serve you better in the future. If you require any further assistance or have any additional feedback, please do not hesitate to contact us directly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
The lobby and staff are amazing and attentive. The gym equipment is rusty. Swimming pool is under renovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Noriefumi Palban - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! Your feedback is extremely important to us, as it allows us to identify areas where we can improve. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to improving and refining our services based on your valuable feedback. We value your patronage and hope to have the opportunity to serve you better in the future. If you require any further assistance or have any additional feedback, please do not hesitate to contact us directly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Noriefumi Palban - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We greatly appreciate your feedback and it is always encouraging to hear that our guests had a positive experience. We genuinely appreciate you taking the time to share your great experience with us. It has been a pleasure to serve you, and we eagerly await the opportunity to welcome you back to Metro Centre Hotel and Convention Center for another memorable stay. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can assist you with.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
nice hotel
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2023 sur Hotels
It’s pleasant,,, highly recommended…