Note fondée sur 388 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
房間清潔度有待加強
Publié le 13 août 2024 sur Hotels服務人員態度親切,但房間清潔度有待加強!早餐好吃,附近停車不易...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par 草悟道文旅, Gestion de l’hôtel
非常感謝您抽出寶貴時間提供反饋。我們對於您的不愉快體驗深感抱歉。關於房間的清潔問題,我們已立即通知相關部門進行檢查和改進。我們真誠希望您能給我們再次為您服務的機會,期待能再次為您提供更好的服務,見證我們的改進。
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
這次很臨時的決定住宿,看見早餐感覺很不錯,價格也合理,來住宿後感受是很不錯的,下次有機會還會想再來住。
不過空調的部分可能只有一個出風口,所以冷氣要很久直到後半夜才會涼,建議夏天的時候,可以詢問住客到達時間提前一點點幫忙開啟,感受會更好!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
感謝您分享您在我們飯店的美好經歷。我們很高興得知您喜愛我們房間的性價比以及早餐。對於冷氣的問題,我們已於會議中討論並改進,我們期待您的下次光臨,讓我們能再次為您提供卓越的服務。
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
非常感謝您再次選擇我們的飯店並分享您的反饋。能成為您旅途中的一部分,我們感到非常榮幸。期待在未來再次為您服務。
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
非常感謝您再次選擇我們的飯店並分享您的正面反饋。能成為您旅途中的一部分,我們感到非常榮幸。期待在未來再次為您服務。
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
非常感謝您再次選擇我們的飯店並分享您的反饋。能成為您旅途中的一部分,我們感到非常榮幸。期待在未來再次為您服務。
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
非常感謝您再次選擇我們的飯店並分享您的正面反饋。能成為您旅途中的一部分,我們感到非常榮幸。期待在未來再次為您服務。
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
カジュアルホテル、新しくはないが使い勝手良いようにリノベしている。宿泊特化型ホテルとしてコスパ良い。
スタッフはとても親切な対応をしていてびっくりする位の対応して頂きました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
ご感想いただき、ありがとうございます。リノベーションしたホテルを気に入っていただけて嬉しいです。スタッフの対応にも満足していただけたようで、私たちも大変嬉しく思います。またのご利用を心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
房間空間充足,舒適
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
非常感謝您分享您在我們飯店的美好經歷。我們很高興得知您喜愛我們房間的舒適度。您的滿意是我們不斷努力的動力。我們期待您的下次光臨,讓我們能再次為您提供卓越的服務。
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Expedia
The hotel occupies the top half of an office building. Photos are a little deceiving. The room I had (807) did not have enough lighting so it was dark. There was no space to layout our clothing for the stay. There was no electrical socket in the bathroom so couldn’t blow dry or style hair in there. And there was no mirror in the main area when you did dry your hair there. No towel hooks & bad bathroom lighting .Shower partition was not long enough so water sprayed into the bathroom area. Wifi was spotty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced regarding the room lighting, space, bathroom facilities, and Wi-Fi connectivity. Your valuable comments will help us make improvements for the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience.
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Our first time living experience was better. Room as well. This time when we just entered the room, we could smell the humidity.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for returning to stay with us. We regret to hear that your recent experience did not meet the expectations set by your previous visit, particularly regarding the humidity in the room. Your feedback is important to us, and we will address this issue to ensure it does not happen again. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience during your next stay.