Note fondée sur 511 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Different but nice
Publié le 12 août 2024 sur HotelsThe glass room has a bit of weird smell but it went away after airing it for a while. Overall, the room was beautiful, adequate and comfortable. One of the toilet and bath wall was glass but with shade... a bit disconcerting as we are not used to it 😁
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
逢甲商圈
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels離逢甲夜市主要區域還是稍遠(約步行10-15分鐘),不過設施與房間是新的,一樓的咖啡廳空間不錯(可惜餐飲還沒提供)。床是少見的電動床可以調整角度。
par un voyageur
Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
疫情前入住過,跟上次一樣很滿意服務,前台員工親切、有善。這次入住房間少了書桌,處理工作有點不方便,洗手間跟房間是以玻璃隔離,燈顏色不一致有點怪怪,但整體服務滿意
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel Z 客務部, Gestion de l’hôtel
親愛的RENHAO 您好,非常謝謝您的評分支持,我們會持續進步以給予最優質的服務,期待您的再次蒞臨,謝謝您,祝您事事順心
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Room is cozy. Bed is excellent. Good distance to night market with good decent quiet ambient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Z Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Hean Lee,Thank you very much for your rating and support. We will continue to improve to provide the highest quality service. Looking forward to your visit again and wish you all the best!
par un voyageur de Nantou County
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
一切都很不錯.房間也很棒.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Z 客務部, Gestion de l’hôtel
親愛的SHENG JUNG 您好,非常謝謝您的評分支持,我們會持續進步以給予最優質的服務,期待您的再次蒞臨,謝謝您,祝您事事順心
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Very clean and well maintained hotel. Was surprised when saw the room, very well more than my expectations. Friendly staffs too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Z Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Vic,Thank you very much for your rating and support. We will continue to improve to provide the highest quality service. Looking forward to your visit again and wish you all the best!
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Hotel Z 客務部, Gestion de l’hôtel
貴賓您好,非常謝謝您的評分支持,我們會持續進步以給予最優質的服務,期待您的再次蒞臨,謝謝您,祝您事事順心!