Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
2,5 Propreté de la chambre
2,0 Service et personnel
1,0 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2023 sur Expedia
Ordentliche Unterkunft im Zentrum von Taif mit Tiefgarage. Das Hotel liegt fussläufig zum zentralen Souk, alle notwendigen Einrichtungen (Geschäfte, Restaurants) liegen ebenfalls in unmittelbarer Nähe. Das Zimmer war geräumig und in ordentlichem Zustand, ich würde wieder hier übernachten! Einziger Nachteil: Meine Reservierung wird erst nicht gefunden, obwohl im mäßig belegten Hotel kein anderer Europäer übernachtet. Ein kurzer Chat mit Expedia behebt das Problem, denn während des Chats ruft Expedia beim Hotel an und klärt die Situation (grosses Lob an Mohammed von Expedia für diesen Super-Service!).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 13 juin 2021 sur Hotels
My FIRST and LAST time I will make any reservation though Hotels.com, worst experience ever, I have never stayed at the hotel because I had an accident in the road, so I had to cancel my tirp, when I contact the hotel to reschedule my booking they told me I have to contact Hotels.com in order to change the dates I tried everything to reach you I couldn't I Called on overseas Call and waited for 30 minutes no answer... Worst after sales servics ever... Thanks that Bookig.com still working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2021 par Ahmad Challan, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Walid We apologize for this inconvenience that occurred to you and wish you safety But your comment affects the hotel directly and not the booking company We hope for your understanding hotel management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 nov. 2019 sur Hotels