Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Great spot for a rest stop with great dining value.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Wotif
Dude serving last night was a dick to my wife and had attitude out of his ass. However the older Blonde lady a champion shame they employ foreign dickheads.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2021 sur Wotif
Friendly staff, made to feel very welcome. Restaurant was great. Shared bathroom could do with updating. No where to put clothes in bathroom/ shower and no shower curtain on bath
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback. Will address lack of clothes hanging space in shared bathroom. It is in our next budget to upgrade. Will forward your favourable comments regarding our friendly staff. Thanks,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2021 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2021 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your positive response. Hope to see you again in the near future. Regards, Mark J
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2021 sur Hotels
Hotel was clean and room was fine. Lots of noise from road and other guests. Very little sleep was had.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your feedback. Unfortunately from time to time we like all Motels will take in guests who will have a disregard for others comfort. We are aware of the night you are referring to and are happy to offer compensation to you for a poor nights stay. Feel free to contact me direct to discuss further. Thankfully these incidents are few and far between but do happen. As soon as our Duty Manager was aware of the problem I believe he addressed it. Apologies again. Kind Regards, Mark J
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2021 sur Hotels
Already responded in previous "Hotel Review " for this Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thanks for feedback Richard. Mark J
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2021 sur Hotels
A little bit of an issue when we checked in but all fine after that... extensive restaurant menu and the food was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Pleased you enjoyed your stay and our food. Will forward your remarks to our Kitchen staff. Thanks, Mark J
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2021 par Mark J, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back. Mark J