Note fondée sur 244 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
언제나 최고
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Paid but cannot enter the hotel
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels(1) Airtight without any air conditioning in the room.
(2) I booked 16June2024 to 20June2024 and paid the full price before hand. I leave temporary on 17June but they refuse to let me re-enter the hotel on 19June and refused to refund.
I suspected they violated the law.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Frank, Gestion de l’hôtel
Dear Kin Ip Choy,Thank you for reaching out to us.We understand that you had to check out early due to an urgent event. As per our records, you confirmed your early departure with the following message: "I have checked out already because I have an urgent event and need to go home. So I leave early."Given this confirmation, we are not obligated to retain the room for the remainder of your original booking period.If you have any further questions or concerns, please feel free to contact Hotels.com customer service directly for assistance.Best regards,FrankWork-Inn at Taipei 101