Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Staycation

Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
Food are good, pool are good..just not enough parking lot
1 sur 5
par un voyageur

Parking very limited

Publié le 15 déc. 2021 sur Hotels
Parking very limited, when asking the security got parking or not he not friendly say parking limit and ask me parking at the garden parking. When I ask reception got parking or not he told me anything you ask my security. I would stay second time in this hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 15 janv. 2021 sur Hotels
Stay is no problem. The problem is now i want the tax invoice from you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur, Malaysia

Publié le 2 janv. 2021 sur Expedia
Very disappointed as we couple with two single bed. the room without fridge, no warddrobe. hanger given only 3. the view is just facing the dirty shoplot especially inside the cup got hair and got dirt.. seem like the cup no wash at all. we check in on 27.12.20 about 6pm then immediately we check out about 7pm once we reallize this hotel make me uncomfortable. this my first and last experience. this really not my recomendation. bad and worst...
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2020 sur Expedia
Slow check in due to lack of staff. Lack of parking space. Had to park near the road.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur

Publié le 3 août 2020 sur Expedia
We booked two rooms, smelly toilet with dirty stain on the wall. I saw a lizard in my room. No refrigerator. Breakfast was so so only. Limited car park at the basement. No lift from basement to lobby, there's staircase in front the lobby, not recommended for senior citizens.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2020 sur Hotels