Note fondée sur 46 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
温泉が良かったです。
外観などは、年期が入ってましたね
かなり老舗な雰囲気です
清潔感はないとはいいにくいですが、建物の古さもあり、限界なのかなと
ホテルと言うか、旅館的な感じでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par フロント 小笠原, Gestion de l’hôtel
Masaya様この度は当館にご宿泊頂き、誠にありがとうございました。温泉をお褒め頂き恐縮でございます。古い施設でございますので経年劣化が目立つ箇所もございます。メンテナンスと清掃を再度徹底して参ります。この度はお客様のご期待に沿えず申し訳ございませんでした。お忙しい中、口コミへのご投稿、並びに貴重なご意見をありがとうございました。
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
不錯
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels算不錯,但有點舊
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
The best hotel I've ever stayed in.
Publié le 16 juin 2024 sur HotelsIt was the best hotel I've ever stayed in. Despite being a single traveller, all services were impeccable, especially the breakfast and dinner service which is second to none. I was served the best meals during my 5 day stay. The hot springs were also very satisfying and I would definitely return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Shin Kabakawa Kanko Hotel Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your stay in our hotel. It is an honor to receive such a great compliment.We are so happy to hear that you had a good time here in shionoe.We look forward to seeing you again!!
par un voyageur
The best hotel I've ever stayed in.
Publié le 16 juin 2024 sur HotelsIt was the best hotel I've ever stayed in. Despite being a single traveller, all services were impeccable, especially the breakfast and dinner service which is second to none. I was served the best meals during my 5 day stay. The hot springs were also very satisfying and I would definitely return.
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Shin-Kabakawa-Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate you staying with us.We are so happy to hear that you are pleased with our hotel. Thank you so much.
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Shin-Kabakawa-Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us.We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
食事もよくて風呂の湯も良くてのんびりできました。また寄らせてもらいます!