Note fondée sur 845 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Ittawa

Publié le 8 févr. 2020 sur Expedia
My first room wasn't clean, the second one they gave me smelled urine. I left and book in another hotel eventhough the motel didn't want to refund me. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par renita, Gestion de l’hôtel
we do apology for your unhappy visit and we are working very hard to fix all issue. Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 10 août 2018 sur Hotels
Hôtel moyen propreté des communs a revoir
2 sur 5
par un voyageur

À éviter !

Publié le 24 juill. 2018 sur Hotels
Sale ! Humide ! À éviter !
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par SREE, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this honest feedback, We apologize for not meeting your expectations. Please know that our team is working to prevent from happening again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I received a room that looked cleaned and decent in the advertisement but I walk in to the lights on, tv on as well remote had no batteries to turn off the tv. The door lock battery broken. No shower curtains just so nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par AD, Gestion de l’hôtel
thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay and we take your feedback seriously. please to know that our team is working to prevent from happening again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par ad, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Looking forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par ad, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this honest feedback, We apologize for not meeting your expectations. Please know that our team is working to prevent from happening again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
No es muy limpio y no contaban con agua caliente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par SREE, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this honest feedback, We apologize for not meeting your expectations. Please know that our team is working to prevent from happening again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par ad, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Looking forward to seeing you again soon