Note fondée sur 838 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
The bathroom was very narrow. It was very difficult to wash the hands.
The room has not be cleaned during the 6 days of our stay.
But the hotel was very well situed, calm. The breakfast was very good
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Très bien, hôtel bien situé.
Mais les chambres manquent d'insonorisation
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jacky,Thank you for choosing our hotel for your 2 nights stay in Tallinn!I appreciate the high review score and hope that you will be returning to our hotel in the future.Welcome back!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
La seule chose que je n'ai pas compris c'est qu'en réservant par expedia jai payé plus cher que la facture qu'on m'a donnée ??
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for staying at our hotel and for your feedback!I am happy that you enjoyed your stay with us.This is not a secret that some online channels charge their commission if you do not book your room directly with the hotel. That is why on the invoice you saw lower room rates (actually the rates are confidential and our reception should not have even given you the invoice). Now you know and can maybe do different decisions in the future.Welcome back next time!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Bon emplacement dans la vieille ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,I appreciate the high review score and your positive comment.Glad to see that you had a wonderful stay at our hotel.Welcome back!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,Thank you a lot for the maximum review score!I appreciate for choosing our hotel and I hope you will return soon.Welcome!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Super week-end en famille.
Publié le 8 mai 2023 sur HotelsSituation exceptionnelle entre Pikk et Lai, les deux rues pittoresques de la vieille ville basse. Hôtel plein de charme fait bâtiments historiques autour d'une vieille cour, percés de nombreux puits (celui des toilettes du bar vaut vraiment la peine) et reliées entre eux par un dédale de vieux escaliers de pierre et de bois. Resto dans une ancienne cave en pierre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alex,Thank you a lot for the detailed feedback about your recent stay with us.I makes me happy that you and your family enjoyed your stay with us very much. Happy to see that you liked the history behind the hotel building.A warm welcome back!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Très bon séjour !
Publié le 25 mars 2023 sur HotelsBon et très agréable accueil, emplacement parfait et petit déjeuner de qualité. Merci !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Irina,Thank you for your superb feedback!Nice to hear that you were warmly welcomed to the hotel by our staff and that you loved our breakfast.Hope you will return soon and will stay with us again for longer.Welcome back!Sincerely yours,General Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2021 sur Expedia
They didn’t clean the rooms every day. The beds are also a bit hard. That being said it was in the center of town. It is not a luxury hotel but it does the job for one or two nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.
Thank you for the feedback and for choosing our hotel!
We have never advertised our hotel as a luxury hotel. The mattresses in the rooms cannot be for everybody's liking unfortunately. Apologies if the mattress was to hard for you.
The rooms are not being cleaned every day due to the continuing pandemic situation. I am sorry if this was not brought to your attention upon check-in. Of course we do the daily cleaning if requested so. Otherwise the hotel reception can give fresh towels etc to the guests if needed.
Welcome back!
Sincerely yours,
General Manager