Note fondée sur 273 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Big security issue

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Overall stay OK but big security issue and no one care ! Early morning someone manipulate the door with noise and succeed to enter (seems without card, probably just open with a tool as doors are not great locked). Hopefully we wake up and the guy left, but we were afraid by this event. I informed the reception 2 time about that, that they must check their various cameras and warn the police and inform us, but they just don’t care about this incursion. So place to avoid if you want to sleep safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé au coeur de la vieille ville et à proximité des transports pour visiter l'extérieur. Le seul bémol les p'tits déjeuners chers 14€ pour le peu de choix très simple et peu fournis ...grand dommage
4 sur 5
par un voyageur

Avec sauna, mais il faut le mettre en marche !!

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Hôtel très bien situé pour visiter le centre historique de la ville. Chambre spacieuse et calme, assez confortable. Il y'avait un sauna dans la chambre, mais le premier soir on n'avait pas pu le mettre en marche. On avait sollicité la personne à l'accueil mais elle n'était pas du tout avenante pour nous aider et n'a pas su mettre le mettre en marche non plus. Le lendemain nous avions réussi à mettre en marche le sauna et du coup nous n'en avons profité qu'une fois alors que nous avions payé 2 nuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Agnese Deicmane Quality specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our hotel to be very well located for visiting the historic center of the city and that you enjoyed the spacious and quiet room, which was quite comfortable.We apologize for any inconvenience caused by the sauna in your room. It's disappointing to hear that you encountered difficulties in using it and that the assistance provided by our reception staff was not satisfactory. Your feedback is valuable to us, and we will address this issue with our team to ensure that they are better equipped to assist guests with any issues they may encounter during their stay.We regret that you were only able to use the sauna once despite having paid for two nights. We understand your frustration and apologize for any disappointment this may have caused.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Agnese Deicmane, Quality specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Jeannine,We're delighted to learn that you had a satisfactory experience during your stay at our hotel! Our team is dedicated to ensuring that our guests have a pleasant and memorable visit, and we appreciate your positive feedback. If there are any additional details or special highlights you'd like to share or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Hôtel plein centre très pratique, qui aura besoin d’un petit rafraîchissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Rixwell Viru Square Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for choosing Rixwell Viru Square Hotel for your stay!Thank you for your time and for sharing your comments with us.Looking forward to welcome you in Rixwell Viru Square Hotel!With kind regards, Anastassia KravtsenkoFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Recommande fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Rixwell Viru Square Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for choosing Rixwell Viru Square Hotel for your stay!Thank you for your time and for sharing your comments with us.Looking forward to welcome you in Rixwell Viru Square Hotel!With kind regards, Anastassia KravtsenkoFront Office Manager
1 sur 5
par un voyageur de Montreuil

Publié le 10 nov. 2022 sur Expedia
The hotel is very average, the breakfast is really nothing exceptional, but all that is not the most important. At 4 p.m. your room is still not made, by disrespectful cleaning ladies. I have never seen such unbearable staff, you always seem to bother them, and the Russian girls at the reception are super aggressive (one of them even insulted me because I asked her to not cleaning my room but just giving me a new towel). NEVER AGAIN will I set foot in this hotel which has not understood that the most important thing is respect for customers!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
Bel hotel bien placé Dommage que sur 3 nuits mes enfants n'aient pu dormir qu'une nuit à cause de la chambre voisine tres tres bruyante .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Hotels
Excellent location, but comfort, cleanliness and breakfast only ok
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels