Note fondée sur 389 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de toulon
Appart hôtel tallin
Publié le 5 mars 2018 sur ExpediaC’Est mon second séjour chez eux et mon dernier l’organisation fut déplorable, pas d’eau chaude du vendredi au dimanche par -12 ils ont fini par me changer d’appart déplacement à mes frais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2018 par TCA, Gestion de l’hôtel
Chère Madame,
Nous sommes vraiment désolés pour votre mauvaise expérience chez nous car notre but est de s’assurer que chaque client reçoive le meilleur service possible. Nous nous excusons profondément pour ce problème technique que nous avons fait réparer immédiatement après vous avoir accueillie dans un second appartement totalement neuf. Nous espérons réellement vous revoir chez nous à l’occasion d’un troisième séjour. Encore une fois, nos sincères excuses pour le désagrément. Sincères salutations.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2016 sur Hotels
par Patrick de Dijon
Publié le 15 août 2015 sur Hotels
Excellente localisation centre ville à proximité de tous les centres d'intérêts .2 belles chambres et un très grand séjour très bien décoré et spacieux.tres calme et lumineux.
2 regrets toutefois : l'accès des communs pour arriver au logement ( 1er étage) qui est LAMENTABLE ( peinture se décolle par panneaux entiers ) et salle de bains non rénovée type année 70 avec un débit de douche tres insuffisant
Pour le reste c'est parfait ,dommage pour ces 2 défauts importants pour ce prix.
par un voyageur
Publié le 25 juin 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Greete, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for sharing your positive experience! We're happy you had a great stay and look forward to welcoming you back. Best regards, Tallinn City Apartments
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Greete, Gestion de l’hôtel
Dear Kristin,Thank you for your fantastic review! We're so glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Best regards,TCA
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
We had a wonderful stay in the apartment - it was large, comfortable, centrally located in the old town and very well equipped (among other things, they supplied us with coffee and tea, and laundry detergent and had extra of everything in the unit). Excellent communication via text and whats app. The key pick up was through a drop box which was a bit complicated to navigate with jet lag - but we figured it out in the end :-) the only thing I’d note was that the unit we stayed in was on the 4th floor and there is no elevator - not an issue for us, but could be for some (traveling with small kids or mobility issues), in which case I would have chosen one of their lower level units. All in all we had a fantastic stay. It was a short walking distance from all the old town sites. Restaurants and grocery stores (and the tourist office) are all very close!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Greete, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay with us and your kind feedback! Unfortunately most buildings do not have an elevator access in the Old Town :)
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Pristine - perfect location, fabulous people to deal with, and easy safe access. 5 star.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Greete, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay with us and your kind feedback!
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
The property information is misleading. It says that the apartment is accessible for disabilities via external corridors. After booking they sent a booking confirmation that said that it was on the fourth floor with no lift. Due to making many reservations for our trip we did not view all the confirmations in detail. A few days before we were due to arrive I saw the discrepancy between the booking details on Expedia and the reservation email. I emailed to ask if the property was accessible (as originally advertised). Their replies were slow and I had to cancel the booking due to not being able to do the amount of stairs and them being unable to provide accessible accommodation. I did not get any refund, even when Expedia tried on my behalf, as they stuck strictly to their cancellation policy even though the property was falsely advertised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Siiri, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear about your injury and any inconvenience you may have experienced during your stay.However, we would like to clarify that our property descriptions do not include any promises or mentions of disability access. We strive to provide accurate information to all our guests to ensure their comfort and satisfaction. Unfortunately, we were informed of your injury only a day beforef your arrival, which limited our ability to make any necessary accommodations. As you mentioned we do send additional info also as soon as the booking is made, it is unfortunate that you had too many to manage to have a look.We appreciate your understanding in this matter and hope this clarifies the situation. Should you have any further concerns or require additional assistance, please feel free to reach out to us directly.Best regards,TCA
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Greete, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay with us and your kind feedback!