Note fondée sur 606 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel,It was a pleasure to see that your recent stay in the Noga Hotel lived up to all you hoped it would be. We shall look forward to welcoming you again in the future.Best RegardsDorin
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Rien a redire, je conseille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear RAPHAEL,It was a pleasure to see that your recent stay in the Noga Hotel lived up to all you hoped it would be. We will be happy to see you again in the futureBest RegardsDorin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear de Decker,Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us.We hope to have another opportunity to host you again in the near future and we shall continue to do everything in our power to make your stay with us enjoyable.Best RegardsDorin
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Hôtel agréable et bien situé. Les chambres sont spacieuses avec une belle vue sur la mette morte. Le petit-déjeuner est fantastique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,It was a real pleasure to read that your recent stay in the Isrotel Noga Hotel lived up to all you hoped it would be.We look forward to hosting you again in the future.Best RegardsDorin
3 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Hôtel correct. Nourriture ok. Pas de sèche-cheveux dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Guset,Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at Isrotel Noga Hotel and thank you for your review.We will be happy to see you again in the futureBest RegardsDorin
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel - some details to improve

Publié le 22 avr. 2023 sur Hotels
This is our 3rd stay at this nice hotel, rooms very nice, good size, all with view on the dead sea, recently renewed, lobby very nice, breakfast very good, dinner : the desserts need to be improved, they lack refinement, some dishes are too salty. Swimming pool : we are very disappointed by the bad quality of a hawfull music very noisy with rythmed bass sounds during all the day (no break) like hammer blows, you cannot rest quietly, you have many speakers displayed all around the swimming pool and in the garden, this is the reason we don't go back to this hotel next time (last year there was exactly the same problem with the same bad music, you have it everyday). Therefore you have a lot of elderly people staying in this hotel for the spa treatment this is not adapted for them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear laurent,Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at Isrotel Noga Hotel and thank you for your review.We were happy to read that you enjoyed our hotel.your comments have been taken on board for further attention by our GM and management.We hope that despite this we will be given the opportunity to return to host you in the future while we do our utmost to make your vacation enjoyable.Best RegardsDorin
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Un Hôtel convenable.

Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Un séjour sympathique , malgré beaucoup trop de monde et de bruit: dans les couloirs le soir en particulier, ce qui empêche de se reposer. Petit déjeuner très bon. Convient aux familles nombreuses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,It was a pleasure reading your warm words about your recent stay in the Isrotel Ganim Hotel.We look forward to having another opportunity to host you again in the near future and we shall continue to do everything in our power to make your stay with us enjoyable.Best Regards,Dorin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at Isrotel Ganim Hotel and thank you for your review.Hope to see you again in the near future.Best Regards,Dorin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Hôtel et chambre très propres. Beaucoup de personnel qui tournent sans arrêt afin de garder l’hôtel propre. Excellent petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Dorinm, Gestion de l’hôtel
Dear Sheila, It was a pleasure to read of your satisfaction regarding your recent stay in the Isrotel Ganim Hotel and that the service lived up to your expectations. Your kind words have been conveyed to the General Manager and staff of the hotel and we hope to continue welcoming you amongst the many returning guests to our hotels. We shall continue do our utmost to make your future vacations enjoyable. Best Regards Dorin