Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Linda experiencia

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
Lu ubicacion del hotel esta muy bien localizado, por estar cerca de la plaza principal donde hay restaurantes buenos de comida y claro, los increibles raspados que mi esposa le encanto.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible back office organization

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
They were super disorganized with the reservations. I had already reserved at hotels.com and when I got there, they told me they did not have rooms anymore, but I could get a cabin. The cabin was 3 times what the room cost and they expected for me to pay for it. They did not have a credit card terminal, and al their back office, was in pen and paper. I waited for an hour before I got any answers. There is no parking and I had to find another hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Le fallo el aire acondicionado y después la luz Solo estuvimos un día y luego nos cambiamos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2018 par Posada Zamudio, Gestion de l’hôtel
Gracias por su opinión, revisaremos este problema y lo solucionaremos lo ante posible. Que tenga un buen día.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2018 sur Expedia
I made a reservation for two room. I called to report that we would check in late. I was told that they didnt have a reservation for me. They were able to accomadate us in one room. The bathtub water was not draining and backflowing causing a bad smell. This place is not reliable, which is a big inconveniece
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Posada Zamudio, Gestion de l’hôtel
Gracias por su opinión, revisaremos este problema y lo solucionaremos lo ante posible. Que tenga un buen día.