Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Please refund my credit card ASAP

Publié le 21 mai 2022 sur Hotels
We arrived to La Habana Amazon Reserve (hotel) in Puerto Maldonado, Peru, only to be told that they no longer work with Hotels.com Our reservation was ignored and we had to go look for another hotel in a place that is completely new today us. Hotels.con has not refunded my credit card yet. Based on this experience, I don’t expect to use or recommend Hotels.com ever again unless you can promptly remedy this very concerning experience with your service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2019 sur Expedia
Very clean and comfortable with beautiful views. Service was excellent, they took into consideration all our requests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Herbert, Gestion de l’hôtel
Thank you very much.
5 sur 5
par un voyageur

Desconectarse

Publié le 26 juill. 2019 sur Hotels
Muy buena experiencia para relajarse y conectarse con la naturaleza.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Constanza, Gestion de l’hôtel
Gracias Constanza un abrazo grande. Feliz viaje.
5 sur 5
par un voyageur

La mejor opción en Puerto Maldonado

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Un Hotel excepcional. Limpio, ordenado, muy cuidado, y con detalles de calidad. Además, el nivel de servicio es muy alto. Hemos ido en pareja y ,los dos nos hemos vuelto encantados con el hoptel y el trato que nos han dado.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par Herbert, Gestion de l’hôtel
Gracias Pablo. Siempre tratamos de atender de la mejor manera a nuestros clientes. Un abrazo.
5 sur 5
par un voyageur

100% recomendado

Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
Excelente estadia, muy buena atencion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par 1, Gestion de l’hôtel
Gracias milenka un abrazo.