Note fondée sur 798 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Le nettoyage des chambres se fait après 3 nuits, c'est inacceptable. Les produits de toilette sont donnés à compte gouttes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It's unfortunate to hear your stay here was unsatisfactory. Our Housekeeping Service is confirmed for every other day unless you request otherwise. We would be more than happy to put you down for daily housekeeping. We hope you will consider staying with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
Déjeuner excellent mais peu varié pour le repas chaud. Belle chambre. Près des autoroutes 4 et 15. Proche du Downtown de Tampa.
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour malgré quelque petits défauts

Publié le 18 août 2018 sur Hotels
Brandon est à 23mn de bushgardens. Il y avait une fuite d eau dans la salle de bain. Une fenêtre avait perdu son étanchéité et la CLIM fait bcp de bruit. A part ces défauts. L hotel est tout à fait convenable. 6 places pour dormir. Donc parfait pour les familles de 5 et 6. Pdj de qualité
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de POWDER SPRINGS

Publié le 15 nov. 2024
Give it a 9
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The pool was close the three days I was there no phone working in my room .. then during my test fire alarm went off twice scared me half to death .. management sd he called every room .. couldn’t hv my phn hasn’t work sent up repair on my last day couldn’t be fix .. but after. Ask for my money back they gv me a day back .. powdered eggs horrible .. ice machine was bottom was missing filthy .. so I did use ice machine.. but had a nice patio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
It seems you had an unfortunate turn of events when visiting our property. We apologize you had an unpleasant experience, however it seems the GM did compensate you accordingly. We thank you for your feedback and hope you will consider staying with us again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I booked 2 Queen Bed room and was given a 1 Queen Bed room. Then was giving a 2nd room when i went to that room there were Guest Already in there. Went back to the front desk to find out they mixes my reservation with someome else this is at 1:00am at this time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
It's unfortunate your stay was unsatisfactory. We apologize for any inconvenience and we hope that you will give us another chance to make it right. Thank you for your feedback and hope you will consider staying with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
We were greeted so kindly by Ivy and she gave us so many great suggestions and information!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that your stay with us went well and your experience with the Front Desk Staff was pleasant. Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that your stay with us went well and your expectations were met. Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Good hotel for the price,

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Good hotel for the price, I can recomend it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that your stay with us went well and your expectations were met. Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.