Note fondée sur 878 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Punaise de lit. 😢
Publié le 1 janv. 2024 sur HotelsAttention! Nous n'avons passé qu'une nuit, en nous couchant, nous avons vu un insecte dans le lit, nous avions peur que ce soit une punaise de lit, car je suis très allergique. Je l'ai tuée. Mais le lendemain j'ai eu au moins 5 piqûres gonflées et rouges que démangeaient énormément. J'ai dû me rendre à la pharmacie pour prendre des anti-inflammatoires en comprimé et en crème. Dommage, car à part ça, tout était satisfaisant.
La dame de la réception été adorable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par G. Barican, Gestion de l’hôtel
I'm truly sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Your comfort and well-being are extremely important to us, and we deeply regret the inconvenience caused by the presence of insects in the room. We take these issues very seriously, and we will immediately take steps to address and eliminate any risk of infestation. We're glad to hear that you found our receptionist lovely and that the rest of your stay was satisfactory. We hope to have the opportunity to welcome you back under much more pleasant circumstances in the future. Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Quite honestly I can only give a review based on the outside because I refused to step inside.
If the outside is any indication of the inside then I made the right decision.
Not only was it rundown and dirty, the clientele coming in and out made me want to run. My husband walked in to check in and turned right around and said no way and
while I was waiting in the car a gentleman gave me the most scary looking stare down. Nope.
We left and stayed elsewhere.
Do better Expedia
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Waiting over 2hours for room. Linen wasn’t clean good. Nothing didn’t t work properly. Very noisy at night . Didn’t sleep well.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Horrible stay
Publié le 6 oct. 2024 sur HotelsThe staff at check in was horrible had an attitude like they did not want to be there and told me my room was not ready when check was 1.5 before my arrival time. The keys did not work had to go to the lobby three times before they finally worked, the rooms looked completely than the pictures in the listing and the beds were completely uncomfortable.
Would like for a representative to call me