Note fondée sur 528 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2022 par David Reeves, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 24 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2022 par David Reeves, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thanks!
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par David Reeves, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback hotels.com and we look forward to serving you again soon!
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par c, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
A great hotel with an excellent atmosphere and friendly staff. But the pillows were old, cheap, and thin. The AC cooled the room but did not ever get the room cold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Dipika Kansara, Gestion de l’hôtel
Thank You very much for taking time to respond.We want to apologize for the inconvenience. Please give us a chance and We will try to meet your expectations next time when you come the area
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Convinced
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Everything was excellent!!!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Agm, Gestion de l’hôtel
Thank You for taking time to give us good feedback.Hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Delightful check in, nice complimentary breakfast and all day coffee/tea.
The room was very comfortable and clean.
I really enjoyed my 2 day stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Dipika Kansara, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.