Note fondée sur 627 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Very good place
10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Michael Barros-Lawrence Dual Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2024
Nice lobby space, quietroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2024 par Michaela Barnes , Gestion de l’hôtel
Hello Kelly,Thank for your feedback! We are happy to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon. Happy Holidays!Best Regards,
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Theophilus,Thank you for your feedback! We are happy to hear you enjoyed your stay. We hope we get the opportunity to welcome you back for another stay soon!Best Regards,
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Tangelia,Thank you for your feedback! We are happy to hear you enjoyed your stay. We hope we get the opportunity to welcome you back for another stay soon! Best Regards,
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Carolyn,Thanks for your taking the time to leave us a review. We hope to see you again soon! Best Regards,
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2024
Great experience and close to arena
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Patti,Thank you for your comments! We are happy to hear that you had a great stay. Please visit again soon!Best Regards,
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Parking is $30 a day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Junicia,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay. We're sorry to see that you were dissatisfied with the parking charge. Please know that we have negotiated the lowest rate for parking there is in Downtown Tampa that any hotel has to offer. We did this with you, the guest in mind. We hope that you will consider another stay with us in the future.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael Barros-Lawrence, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stellar rating! We are delighted that you enjoyed your stay with us. Please be sure to come back and stay with us again soon!
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Michaela Barnes, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Cassnadra,Thank you for taking the time to leave us a review of your stay at the Home2 Suites Tampa Downtown Channel District! We're thrilled to see that you enjoyed your stay with us. We hope to have you back soon!Best Regards