Note fondée sur 960 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montréal
Publié le 2 nov. 2017 sur Expedia
Pour : tranquilité et service
excellent service , personnel souriant et la gérante Jackie toujours prete à servir et aider pour les moindres demandes
par Charles de Montreal
Bush garden
Publié le 1 août 2016 sur HotelsOk
par un voyageur
Publié le 2 mars 2021 sur Expedia
Wasn't bad, but beds were a little hard. Near 75. Due to Covid no pool or breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time and respoinding to our survey. We are doing our very best to make sure all aspects of a great stay are met.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2021 sur Expedia
This property was disgusting. Trash was everywhere cigarette butts food containers they allowed transient people to live or hang out at the back pool area at all Hours of the night. I cannot tell you how much trash was in the surrounding woods and parking lot it was absolutely horrible and unbelievably disgusting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. We will be sure to take care of the trash and litter in the exterior and parking lot. We hope that we can get another opportunity to better serve you.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2021 sur Expedia
The location of this property was great! However, their amenities are pathetic. Upon arrival, we went into the bathroom to wash our hands only to discover that there was even a soap available. If & when you need an amenity, you basically have to ask for it one by one. It's not automatic like most hotels. Also, their free bagged breakfast is a Big Joke!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience that we may have caused. We are doing our very best to improve all aspects that make a great stay.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2021 sur Expedia
I liked the covered smoking area and the cats that hung out there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey!
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey
par un voyageur
Clean and comfortable.
Publié le 24 févr. 2021 sur HotelsClean, comfortable room. Friendly front desk staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding to our survey. We look forward to seeing you again soon
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey!
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2021 sur Expedia
Thank you so much , great as always . Ready to come back soon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2021 par Marcus Williams, Gestion de l’hôtel
Thank you for your willingness to respond to our survey!