Note fondée sur 841 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Ideal avec une voiture
Publié le 1 juill. 2019 sur HotelsHotel déjà utilisé de par le passé. Très correct. Personnel sympathique, au calme a l exterieur de la ville dans une foret et proche d un lac. Voiture tres recommandee ( mais un des tres rares hotels de Tampere a proposer un parking gratuit.
Tres populaire aupres des familles finlandaises donc beaucoup d enfants l été...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par Jannika, Gestion de l’hôtel
Salut jean marc,
Merci beaucoup pour votre visite et pour nous avoir donné cette excellente critique. Bienvenue à nouveau.
Cordialement,
Jannika
par un voyageur
Opintopäivien majoitus
Publié le 6 oct. 2024 sur HotelsRosendahlin aina loistava aamupala täytti taas kaikki odotukset. Myös sängyt ovat varsin mukavan jämäkät.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hei Tomi,kiitos vierailusta sekä tästä arvioinnista.Ihana kuulla että monipuolinen ja herkullinen aamiaisemme on ollut mieluinen.Mukavaa syksyn jatkoa sekä tervetuloa jälleen!Ystävällisin terveisin,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hello Magnus,thank you for your visit and also for this great review.Hopefully we will see you again soon, welcome back!Kind regards,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
We arrived late afternoon & ordered dinner from the restaurant. The staff mixed up the menu order & gave my travel partner (with severe food intolerances & disabilities) my spicy dish. The dishes looked similar, so we only realised this after my travel partner had already eaten a portion of my spicier dish. This then resulted in my travel partner becoming severely ill & missing a full 3-days of a prepaid (€450) 4-day business confernce event at the hotel, all due to this staff incompetence. Also, when we drew this to the attention of the staff at the time, there wasn't even an apology & they were put out, that we were merely asking for their mistake of suppling the wrong menu orders to us, to be rectified. At the time, I actually ate the wrong order brought out to me. But in retrospect I should have also insisted my wrong dish was likewise changed. However, unfortunately all the damage was already done. Their negligence resulted in my travel partner (& my carer) with severe food intolerances & disabilities, then being severely ill & confined to their room, trying to recover from the staff mistake for 3-days. In addition to being out the hotel costs, my travel partner also lost €450 ref the prepaid conference expenses for an event they were unable to attend. In summary, the staff negligence & inattention resulted in a complete disaster of a stay for us both. If you have any food intolerances, allergies or disabilities beware, I wouldn't recommend this Scandic Rosendahl Hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear G,Thank you for visiting our hotel. Our sincere and deepest apologies that there has been a mistake in the restaurant regarding the food and the orders have been mixed up. We have a lot of customers with various food restrictions and allergies, so working with them with the carefully attitude and respect is an everyday thing for us. I agree that this kind of mistake should not happen in any situation. We have gone through the situation carefully with the entire staff so that similar mistakes do not happen again. I really hope that you and all other guests as well understand that this has been unfortunate, one time mistake and you could trust our services in the future.Best regards,Mikko MononenGeneral Manager
par un voyageur
Hyvä ja tasokas hotelli upeissa harjumaisemissa.
Publié le 29 sept. 2024 sur HotelsTyylikäs ja persoonallinen hotelli, 70-luvun arkkitehtuuria parhaimmillaan. Hotelli on upealla paikalla, vaikka kävellen matkaa keskustan rientoihin pari kilometriä.
Siistit huoneet, plussaa etenkin tilavasta kylpyhuoneesta.
Hyvä aamiainen, joskin viikonloppuna oli aika hektistä eikä tarjonta ollut ehkä ihan parhaimmillaan.
Ystävällinen ja ammattimainen palvelu vastaanottotiskillä.
Valitsisin ehdottomasti tulla tänne toistekin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hei Mikko,kiitos vierailusta sekä tästä kattavasta arvioinnista.Mahtava kuulla että ole viihtynyt, ja saamme sinut vieraaksemme toistekin!Aurinkoista syksyä ja tervetuloa pian taas uudelleen!Ystävällisin terveisin,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hei Jan,kiitos vierailusta ja tästä arvioinnista.Mukavaa syksyä ja tervetuloa taas!Ystävällisin terveisin,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Good visit, great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hello Anthony,thank you for your visit and also for this review. Hope you have a lovely Autumn, and welcome back again soon!Kind regards,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hello,thank you for your visit and also for this great review.Hope you have a lovely Autumn and hope to welcome you back again soon!Kind regards,Heidi / Front Office
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hei Tanja,kiitos vierailusta ja tästä arvioinnista.Mukavaa syksyä ja tervetuloa taas!Ystävällisin terveisin,Heidi / Front Office
par un voyageur
Ihana perhe- tai pariskunta hotelli
Publié le 8 sept. 2024 sur HotelsSiistit tilat. Hlökunta poikkeuksellisen iloista ja ystävällistä. Perhehuone loistava,junnulle oma puoli huoneesta.ruoka oli myös hyvää.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Hei kai,kiitos vierailusta sekä tästä arvioinnista, ihana kuulla että olette viihtyneet koko perhe!Mukavaa syksyä teille ja tulkaahan pian taas uudelleen!Ystävällisin terveisin,Heidi / Front Office