Note fondée sur 792 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
hotel moderne, calme, confortable, proche gare
Publié le 25 juill. 2023 sur HotelsA 5 mn à pied de la gare, hôtel de chaîne Scandais moderne, confortable, avec buffet pt déjeuner bien. Grande chambre confortable avec belle douche. Rien à redire. Sauna sous réservation gratuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Satu Glad, Gestion de l’hôtel
Cher SylvainMerci beaucoup pour votre visit dans Scandic Tampere Station et cette avis ecriré. Je suis content vous avez passé un bon visit ici et j'espère que nous nous reverrons un jour.Cordialement,Satu GladFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Maarit, Gestion de l’hôtel
Hi Sébastien,
thank you for staying with us at Scandic Tampere Station and for your awesome review! We are very happy to know that your visit was a success.
We hope to have you as our guest soon again!
Kind regards,
Maarit
Customer Relation Officer
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Tiina A., Gestion de l’hôtel
Hi komouth,
thank you for the stay and this rating!
Hopefully you had a good visit and we will see you again one day!
Kind regards,
Tiina A.
Customer Relation Officer
par un voyageur
Publié le 7 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par Karolina, Customer Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal,
thank you for your stay and your excellent rating!
You are very welcome to visit us again the next time you visit Tampere.
Best regards,
par un voyageur
A hotel to go back to.
Publié le 9 déc. 2018 sur HotelsConveniently situated right by the railway station (with a supermarket 200 yards away), this is a delightful hotel. The desk staff are very friendly and welcoming and the rooms are nicely appointed. The city centre is easily reached at the other side of the station and the breakfast is outstandingly varied and copious. My only criticism is that there is no computer in the lobby for checking into flights or for reading emails. That is no doubt my fault because I do not travel with my own laptop. But I refuse to believe that I am the only one. But my criticism is trivial. This is a hotel to go back to.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2018 par Tiina A., Gestion de l’hôtel
Hello Terence,
thank you for the visit and this review!
How splendid that you enjoyed your time at our hotel and the personnel was also to your liking. Our central location combined with quiet rooms is something that most of our guests enjoy.
Thank you for the feedback about the computers, they were removed about one year ago and now we are happy to help our customers at the reception desk with check-ins or printing out papers.
Hopefully we will see you soon again!
Kind regards,
Tiina A.
Customer Relation Officer
par un voyageur
Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2018 par Annika K. Front Desk Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,
Many thanks for your visit and for your review. I hope you had a lovely time and hopefully we'll see you again soon!
Best Regards,
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Karolina, Shift leader Front office, Gestion de l’hôtel
Hei Kalle,kiitos vierailusta ja jättämästäsi erinomaisesta arviosta.Lämpimästi tervetuloa uudelleen!Ystävällisin terveisin,
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Karolina, Shift leader Front office, Gestion de l’hôtel
Hei Jonna,kiitos vierailusta ja jättämästäsi erinomaisesta arviosta. Lämpimästi tervetuloa uudelleen!Ystävällisin terveisin,
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Karolina, Shift leader Front office, Gestion de l’hôtel
Hei Kristoffer,kiitos vierailusta ja jättämästäsi erinomaisesta arviosta. Lämpimästi tervetuloa uudelleen!Ystävällisin terveisin,
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Karolina, Shift leader Front office, Gestion de l’hôtel
Hei Eeva-Maija,kiitos vierailusta Scandic Tampere Stationissa ja jättämästäsi arviosta.Toivottavasti voisimme toivottaa sinut tervetulleeksi vielä uudelleen!Ystävällisin terveisin,