Note fondée sur 683 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de California

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Property is conveniently located for great dining and drinking and also close enough to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Fransual,thank you so much for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The room in the photo that I booked did not look like the room I was actually in. It was supposed to be a twin bed and a bigger twin bed but we had 2 regular twin beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Ms. Abigail,thank you for your review. please next time let front desk know some rooms has 2single beds and some 2full size beds. thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Yasuhiko san,thank you so much for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Tight check in and check out times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Karim,thank you for your review. i believe most hotel have standard check in and check out time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
ビーチまで歩いても近く、食事をする所も豊富で、値段を考えるとロケーションがとても良かった。部屋も綺麗だったが、バスタブを使った後に栓を抜くと毎回風呂部の敷居から溢れてトイレ部分の床まで水浸し。プール状態でトイレを使うことになった。また、受付にデデド朝市の往復バス(各ホテルを回る)の広告が表示して合ったので受付の人に聞いたら、近くのバス停から出るので乗る時に運転手にバス代を支払えば良いと言われた。よく読んでみたら事前にチケットの予約が必要で、留まるバス停も時間も決まっていた。ちゃんと広告を見せて朝市について聞いたのに、受付の人はホテルを回るその往復バスのことは知らなかったらしく、通常の市内シャトルバスについて教えてくれたようだ。受付に広告を表示するなら説明できるようにしておくべき。でも、帰りの空港行きのタクシーを頼んだら、時間外でも構わないと言ってくれてちゃんとその時間にタクシーを呼んでくれた。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Kazumi san,thank you so much for your review. i am on it advising all front desk agents to be more informative it does help hotel guests a lot. thank you
4 sur 5
par un voyageur de YOSHIOKATOWN

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Daisuke san,thank you for your review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Ernest,thank you for your review. please specify our weakness so we may assess the issue, and it will help better our service. thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Daehyun,thank you for your review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
夜中に工事をしているような音が続きまともに寝れなかった。 清潔感はあまり無かった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Marini,i apologized for the inconvenience caused to you. we don't normally do construction at night i will have to look into this it's a bit odd. however, we apologized.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
多像睡在街道旁,半夜有大卡車聲、車輛響按聲,完全沒有隔音,樓上左右開水聲在房間內完全聽得一聲二楚,廁所沒有任何洗涮工具提供,浴缸破舊不堪!性價比極低。職員也十分不友善,工作態度散漫。絕對不推薦此賓館。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Aki, Gestion de l’hôtel
Hafa Adai Kwok Po,thank you for your review. we strive to provide better service everyday sorry for about your negative experienced.