Note fondée sur 54 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Hotel en décrépitude, aussi bien dans les infrastructures que pour le personnel qui semble totalement démotivé. L'endroit pourrait être très sympa, mais ce n'est pas le cas. C'est très cher pour ce qui est proposé. Le restaurant est glauque mal éclairé, et les plats ne sont pas donnés. Idem, les prix des excursions sont délirants : 29 000 vatus pour une journée, incluant le Yazur ! Le petit déjeuner est pauvre et n'est pas renouvelé. Nous avons prix tous nos repas au White Grass, à 5 minutes à pied, qui porpose une carte cariée et moins chère. Nous avons regretté de ne pas avoir réservé au White Grass. Autre alternative, le Greystone Ranch, juste en face de l'Evergreen : une chambre spacieuse, a
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
Sympa. Bord de mer mais pas de plage. Piscine. Wifi payant. Excursions très chères
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
We booked 2 months ago, and when we arrive, the host told us that our bungalow has been used for someone else (even though we had already paid!). He managed to send us to it’s step brother village, saying that all was on him, including the diner. But at the end, it was not the case at all. Hopefully our new host were lovely and really nice, and we thank them for that. But being in the middle of the jungle, feeling like you are not expected at the place, even though you pay for the accommodation, is no pleasant. Don’t go there, go rather to the Volcano Island Paradise.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

また行きたいです。

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
夕日が綺麗でとても素敵なロケーションでした。スタッフもとてもフレンドリーで、オーナーの方もとても親切でした。
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

夕日が綺麗に見えるホテルです。

Publié le 17 mai 2024 sur Hotels
レセプションの女性は押し売りのように現地ツアーを入れさせようとする。こちらの日程希望を聞かずに、勝手に色々決めてくるのがとても苦痛だった。それと計算に弱い。お会計の時は必ず明細を見るようにしてください。 責任者の中国人の女性はとてもしっかりしていて、信頼できると思う。レストランの食事は美味しいが、人が少ないせいか、レストランメニューがないものが多い。停電が多いので、電気が通ってる時に充電することをお勧めします。 夕日がとても綺麗に見える素敵なホテルでした。
1 sur 5
par un voyageur

Money Trap/Uncaring Owner

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
The girls who work there are very nice indeed. The owner, an apparently very rich local, who knew we were there for a week, didn't bother to introduce himself or be at all pleasant whilst we were there, unlike the manageress next door at White Grass, who was super nice and really helpful (we ate there as so much nicer place and food). Also NOT good value for money - boat trip to 'The Blue Cave' was MORE expensive than the same thing complete with dive equipment and nice boat and chance to snorkel etc just next door. UNBELIEVABLE. Now look at the photo below - this was a mess from day one, as my daughter left toothpaste all over, so we thought they'd clear it up as they clean every day but they just left it there the whole week. Amazing. And the owner was always around with his wife in a way that we did not enjoy as well in the bar area, with no wifi in the bedrooms by the way. We will not return there...