Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Décevant maid un certain charme lié à la décoratio

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par FrontDesk Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
Réceptionniste très désagréable qui visiblement n'aime pas Expedia. Ne trouve pas notre réservation et nous renvoie vers Expédia USA... Se trompe de nom et ne comprend rien au problème. Hôtel en décrépitude et mal tenu. Une heure d'attente au restaurant. Ne font le ménage que tous les trois jours... A éviter absolument et très mal situé; loin de tout...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for the issues. Thank you for the feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Hotel vieillissant mais propre. Tres grande chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate the feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
This place was horrible. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Kathie, Please accept our sincerest apologies. Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
restaurant on premises, friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Desk Agent , Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
This property is beautiful. The rooms are clean. I would def stay again and would recommend to others. Even have balconies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Desk Agent , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, and thank you for staying with us! We hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Rooms are run down and not very clean. Restaurant has limited menu items available. Pool and hot tub were not open.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Elena , Gestion de l’hôtel
Hello Jean, Thank you for taking the time to leave us some feedback from your recent stay. We are sorry to hear that we did not meet your expectations. We are hosting a large group this week for the bridge tournament and have limited restaurant menu to help with service during this busy time. The pool and hot tub had to be closed for a day for maintenance and is back open today. We appreciate your feedback so that we can continue to make improvements for our guest experience. We hope that you can give us the opportunity to make it up to you the next time you visit Taos.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Not a bad place to stay. Location away from downtown is a plus. Staff is courteous, helpful, but had to be nudged to supply enough towels. But there's no breakfast room, much less a free breakfast, and for your (free) coffee you have to hike across the parking lot. The couch/folding bed (thankfully we didn't need it) would have been rejected by Goodwill. And small details like loose doorknobs give a tone of neglect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Elena , Gestion de l’hôtel
Hello Lauren,Thank you for taking the time to leave us a review about your recent stay. We appreciate your feedback as we are always working toward improvements for our property and guest experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Elena , Gestion de l’hôtel
Thank you Ingrid!