Note fondée sur 135 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Monique de Montréal, Canada

Service exceptionnel.

Publié le 13 févr. 2016 sur Hotels
Le service fut vraiment exceptionne et accueillant. Le restaurant de l'hôtel sert de bons repas et à bon prix.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The breakfast included was not your standard hotel breakfast rather a full buffet where locals came to eat, at least on Sunday. Nice staff, convenient location. Great place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par HOTEL DON MIGUEL, Gestion de l’hôtel
Agradecemos su comentario, esperamos su pronta visita.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Excelente servicio
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Hotel provides very nice free breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par HOTEL DON MIGUEL, Gestion de l’hôtel
Esperamos su pronta visita. Agradecemos su comentario.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par HOTEL DON MIGUEL, Gestion de l’hôtel
Agradecemos su estadía, esperamos su pronta visita.
1 sur 5
par un voyageur

Mejor ir a otro lugar.

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Malísimo. Caro, ruidoso, y ojo porque si no pedís tu factura ese día no te la quieren hacer a pesar de lo que indica la ley tributaria. Tendrán que hacer el reclamo al SAT como en mi caso.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par HOTEL DON MIGUEL., Gestion de l’hôtel
buenos dias, no se negó la facturación, usted no la solicito en su momento, su empresa nos envio correo solicitándola el dia de ayer 31 de mayo, la cual se le realizo a las 2:42 p.m. Solo pedimos respeto a nuestro personal.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Amabilidad, Limpieza y necesidades cubiertas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par HOTEL DON MIGUEL, Gestion de l’hôtel
Agradecemos su comentario, esperamos su pronta visita.
3 sur 5
par un voyageur

Room service excellent

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Room service was excellent. Food was absolutely fantastic. No pool or fitness center. Right downtown and you could walk to an array of shops and restaurants. Beggars all over the place. We were approached more than 30 times in one hour sitting outside at a street restaurant. So after that we just ate and had cocktails in the hotel bar and restaurant. The staff was extremely attentive and the food was great with a huge variety. The only complaint I had at this hotel was that you could not charge anything to you room. You could not even leave a credit card at the front desk. The only way you could charge anything to your room was to deposit $5000.00 pesos and they would reimburse you for the difference back to your card but it would take up to 3 weeks to show up. Would I stay there again? Yes, because of the location and the food and especially the service. You do have to park about a block away in a secure covered parking lot. I think you can get closer parking if you ask for it ahead of time. However, don’t book it through Hotels.com. It is substantially cheaper if you book it directly with the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par HOTEL DON MIGUEL, Gestion de l’hôtel
Lamentamos su inconformidad, nos esforzamos en poder atenderle, agradecemos su comentario.