Note fondée sur 297 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de MIAMI
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Horrible and incredibly unsafe. A gang of men hanging at the entrance, employees bringing their friends. Front desk person even admitted to having bed bugs on property. I immediately had my employee book a room at another property and submit for reimbursement in an effort to keep her safe and healthy.
The property refused to issue a refund even though Expedia sided with me and advocated on my behalf with the hotel. This property should not be operational.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Very nice staff, but there was a loud poker game going on in the lobby when I arrived at 4pm. The juice machine was not working for breakfast. The whole motel smelled funky. I did NOT feel safe. Sorry. I would not stay there again.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Ok
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Overall just dirty
No breakfast at all——it was advertised as having one
Staff bringing their friends hanging out