Note fondée sur 22 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Hotel club avec beaucoup d enfants donc beaucoup de bruit. Belle piscine . Chambre classique . Reste cher 400€ la nuit pour la prestation . Pas de parking propre à l hotel seulement 40mns gratuites pour la dépose des valises, le tarif du parking municipal est du coup exorbitant des lors que vous rentrez et sortez cela vaut le coup de se garer dehors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Gilberto Castro Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Madame,Veuillez accepter nos remerciements pour votre commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la propreté impeccable de votre chambre ainsi que l'atmosphère relaxante de notre piscine. Il est vrai que notre hôtel, grâce à sa localisation privilégiée à Zahara de los Atunes, est une destination prisée par les familles, ce qui peut entraîner une atmosphère vivante, surtout durant les périodes de vacances.Concernant le stationnement, notre hôtel offre un parking privé sur place, moyennant des frais supplémentaires, et nous disposons également d'une station de charge pour les voitures électriques pour plus de commodité. Nous comprenons que la gestion du parking puisse être une source de préoccupation et nous regrettons tout désagrément à cet égard.Nous serions honorés de vous compter de nouveau parmi nous. Sincères salutations,Gilberto CastroGuest Experience ManagerMeliá Zahara Resort & Villas
par un voyageur
3 star overall
Publié le 19 août 2024 sur HotelsThe amenities were awesome. Very short walk to the beach.
AC wasnt working in one of our rooms.
The last night was an odor of sewage. Was very bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Gilberto Castro Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are thrilled to hear that our amenities met your expectations and that you enjoyed the proximity to the beautiful beach. Our aim is to provide exceptional room experiences and it seems we succeeded in that aspect.We regret to hear about the air conditioning issue in one of your rooms and the unpleasant odor on the last night of your stay. Please rest assured that we are committed to maintaining our hotel condition and that incidents like these are not reflective of our service culture. We will certainly look into these matters to ensure they remain isolated incidents.We hope to welcome you back. Best wishes,Gilberto CastroGuest Experience ManagerMeliá Zahara Resort & Villas
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
We hope to come back one day!
Publié le 4 août 2024 sur HotelsThis place is just wonderful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Gilberto Castro Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Wessel,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us.We're thrilled to hear that our commitment to service culture has greatly contributed to your satisfaction. It's rewarding to know that the room experience met your expectations with a perfect score. Moreover, we're delighted that our hotel condition impressed you, reflecting the recent enhancements we've made. Your appreciation for our team's service is truly valued, as it is at the heart of what we strive to offer every guest. Lastly, knowing that you found comfort in your room completes the picture of a memorable stay at our hotel.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Gilberto CastroGuest Experience ManagerMeliá Zahara Resort & Villas
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Benahavis
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Worst experience ever. They keep asking for a printed Bono that we never had with Expedia. They refuse to give us our Gold member upgrade even when they have rooms available. We didn’t get the kind of room we payed for and my daughter (adult) slept in a child’s bed, but this is EXPEDIAS FAULT, the hotel doesn’t have 2 queen beds rooms. The hotel is extremely noisy and they left towels with holes on it in our bathroom. When we were checking out they ask again for a proof of payment, after I had emailed them the receipt. We felt very uncomfortable . I wouldn’t recommend this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Gilberto Castro Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Madam,Thank you for sharing your experience with us.It seems we have fallen short in some areas, and for that, we sincerely apologize. Regarding the upgrade for Gold members, we strive to honor such benefits whenever possible and regret any misunderstanding that occurred during your stay. Our team is dedicated to delivering a service culture that meets the expectations of our guests, and it's disappointing to learn that this was not reflected in your experience. Furthermore, the room experience is paramount, and we regret to hear about the discrepancy in bed sizes and any discomfort this may have caused. We understand the importance of a restful night, so this feedback is particularly concerning. As for the noise levels, we aim to ensure a serene atmosphere and are looking into ways to enhance the tranquility for all our guests. We also take note of your comments regarding towel quality and will address this promptly to ensure our amenities meet the high standards we set for ourselves.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Gilberto CastroGuest Experience ManagerMeliá Zahara Resort & Villas
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Level o todo incluido?
Publié le 9 oct. 2023 sur HotelsUna experiencia muy grata. Teníamos El Level y ha sido lo menos grato dado que la tranquilidad brillo por su ausencia. Familias con niños pequeños lo utlizaban casi todo el tiempo como si fuera un todo incluido. Sera un servicio que por muy bueno que sea no volvería a contratar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Estimada Consuelo,Muchas gracias por hacernos llegar sus impresiones sobre esta estancia en el Meliá Zahara Atlanterra.Nos complace saber que ha disfrutado de nuestra ubicación y las instalaciones de nuestras habitaciones. Lamentamos que no haya encontrado la tranquilidad esperada en la zona de The Level. Aunque nuestro hotel ofrece espacios comunes para familias y adultos, entendemos que en ocasiones puede haber más movimiento del deseado. Tomaremos en cuenta sus comentarios para seguir mejorando nuestros servicios y garantizar una experiencia más placentera para todos nuestros huéspedes.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un cordial saludo,
par un voyageur
Publié le 30 août 2023 sur Hotels
El hotel está bastante bien. La experiencia es muy agradable pero tiene dos peros. Es un muy buen 4 estrellas pero a precio de 5. Y sobre todo la comida. Malísima. No se entiende. Verdaderamente mala. Deberían esforzarse porque no es normal que ni una ensalada está buena, ni la pasta, carnes frías... En fin... Por lo demás hotel muy agradable y buen situado
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. David,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Nos alegra saber que ha disfrutado de la ubicación de nuestro hotel y de la comodidad de nuestras habitaciones. Lamentamos que la experiencia culinaria no haya sido de su agrado. Tomamos en cuenta sus comentarios sobre la calidad de la comida y nos esforzaremos por mejorar en este aspecto. Apreciamos sus observaciones y las tendremos en cuenta para seguir mejorando nuestros servicios.Esperamos verle nuevamente. Atentamente,
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels