Note fondée sur 293 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lydia Hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you! Your feedback is much appreciated.With regards, Lydia Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Rien a dire, tout est superbe !!!

Publié le 15 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2021 par Lydia Hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Youri, Thank you very much. We are delighted that you enjoyed your stay and hopefully we will meet again. Stay safe! With best regards, Lydia Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2019 par Kairi J., Gestion de l’hôtel
Dear Youri We are clad to see that you enjoyed your stay with us. Hope to host you again soon. WIth best regards Lydia Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Hotel de rêve

Publié le 30 juill. 2019 sur Hotels
Le meilleur hôtel que j'ai fait de ma vie, et j'en ai fait beaucoup même des château n'arrive pas a la hauteur de l'hôtel. Les personnes sont serviable un spa de rêve et compris dans le prix. Pas de supplément. C'est la deuxième fois que nous y allons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Kairi J., Gestion de l’hôtel
Dear Marianne Thank you very much for the kind words. This means a lot to us. See you next time. With best regards Lydia Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Superbe hôtel très bien placé

Publié le 14 mai 2018 sur Hotels
Venusasser une nuit on y est resté 2 nuits ! Tout est dit et tout est bien, de la qualité de la chambre au service et au très généreux buffet du petit déjeuner qu’on peut prendre jusqu’à 11h. Idéalement placé dans Tartu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Kairi J., Gestion de l’hôtel
Dear Alain Thank you for taking time to leave us a very kind feedback. This means a lot to our team. Hope to welcome you back again in Tartu. All the best to France. Meilleures salutations, Kairi J. Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Un endroit merveilleux !!!

Publié le 4 avr. 2018 sur Hotels
Rien à dire négatif... Tout était superbe... Je conseille cet hôtel à tous ceux qui envisagent d'être à Tartu...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2018 par Kairi J., Gestion de l’hôtel
Dear Youri Thank you very much for the kind review. Our guests opinions mean lot to us. Hope to welcome you back in Lydia Hotel. With best regards, Kairi J. Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Kodikas hotelli parhaalla paikalla. Kaikki toimi ja aamiainen maukas ja sunsas. Ihmetytti ettei hotellissa ollut kunnon baaria. Emme ehtineet SPAhan .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Lydia Hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you for choosing to stay at Lydia Hotel and taking your time to write us a review! We are glad to hear that you liked our hotel, its location and were pleased with the breakfast. Indeed we only have a self-service lounge where guests can buy ready-made cocktails or other products. However, it is also possible to order drinks from the restaurant during their opening hours and they can serve them to lounge area. Sad to hear you couldn't make it to the spa, but all the more reason to visit us again. With regards, Hotel Lydia team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Lydia Hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Kathryn, Thank you! Your feedback is much appreciated. With regards, Lydia Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Lydia Hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Riina, Thank you! Your feedback is much appreciated. With regards, Lydia Hotel team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Lydia Hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Jorma, Thank you for choosing to stay at Lydia Hotel and taking your time to rate us. We see that everything did not go as expected. We would be grateful if you could explain what exactly did not meet your expectations. With regards, Hotel Lydia team