Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Nice hotel, good breakfast, friendly service
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

가성비

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
가성비 좋음
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Odalar temiz değildi, her tarafta uzun uzun saçlar mevcuttu, geç giriş yaptığım için bir konu hakkında bir şey diyemedim. kahvaltı ücreti ise abartılı pahalı.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
It's a small hotel and the staff are very kind. Breakfast is also delicious. It's a little off the main road, so it's central but very quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Biloliddin Abdujalilov, Receptionist , Gestion de l’hôtel
Dear Yoshiko Kawabata, thank you very much for leaving a feedback for our hotel. We will be delighted to welcome you again in Tashkent!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
I love this hotel from builing time in Tashkent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Biloliddin Abdujalilov, Receptionist , Gestion de l’hôtel
Dear Yoshiko Kawabata, thanks a lot for your rating and comments. We are happy that you have enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Biloliddin Abdujalilov, Receptionist , Gestion de l’hôtel
Good afternoon! We are pleased to have the opportunity to thank you for your interest in our hotel.Thank you very much for your high rating! It is always a pleasure for us to receive such. Will be happy to welcome you again in our hotel! With respect,Aster Hotel Group
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Biloliddin Abdujalilov, Receptionist , Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.With respect,Aster Hotel Group