Note fondée sur 902 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par mireille
Publié le 1 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2018 par Amanda Murray, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our survey!
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
My room was very comfortable. My biggest “complaint” was the constant cleaning, so really, it was amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent review, Cindy! We hope to see you again, soon.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Ryan!
par un voyageur
Good
Publié le 18 août 2024 sur HotelsI had a good experience regardless of the shortage of staff. I hope an update is planned for the hotel as the carpets are very worn. Overall the room was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Pandora. We are glad that you mostly enjoyed your stay and hope to see you again, soon.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
All of the rooms smell like mildew and sulfur. Very unappealing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you were disappointed with your stay, Serita. We hope that you'll consider us for a future, better, stay.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
staff was stellar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Michael! We hope to see you again, soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Marshall.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Love the hospitality and service ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful reivew, Harry!
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
where do I start? Awful experience just terrible. There was a misunderstanding regarding the pet fee for my dog so after paying a little over three hundred dollars they wanted another 250 when I got there which I just didn't have. so later on Expedia and I both tried to call to cancel and got no answer. the next day the woman was terribly rude claimed she answered every call that had came in so I would be charged penalty fees for cancelling then after a whole week of chasing a refund on the other two days I didn't stay I was just informed the hotel is not going to refund any of my money whatsoever. so I am just disgusted with this whole situation and want to contact corporate in regards to how the staff are treating the customers at comfort inn and suites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you were disappointed with your stay, Shawn.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Close to dinner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review, Rosa!