Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Petit budget avec petit confort

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Episode Team, Gestion de l’hôtel
Dear mohsenThank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a good time in our hotel. Our team is dedicated to making every guest feel welcome and valued, and it’s fantastic to know we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back soon. If there’s anything we can do to make your next visit even more special, please don’t hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Episode Team, Gestion de l’hôtel
Dear MohsenThank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a good time in our hotel. Our team is dedicated to making every guest feel welcome and valued, and it’s fantastic to know we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back soon. If there’s anything we can do to make your next visit even more special, please don’t hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
👍
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Episode Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guga We are sorry to hear that your stay with us was not up to your expectations. Your feedback is important to us, and we take all feedback seriously to ensure we can improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Episode Team, Gestion de l’hôtel
Dear StefanThank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a good time in our hotel. Our team is dedicated to making every guest feel welcome and valued, and it’s fantastic to know we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back soon. If there’s anything we can do to make your next visit even more special, please don’t hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Episode Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stefan, thank you for your positive feedback, this type of feedback makes us way stronger and more motivated. Hope on your next visit to our Country you will stay in Episode Hotels.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia