Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Je suis arrivé devant l'hôtel ( ce n'est pas du tout un hôtel) sous des trombes d'eau à moto. A l'arrivée personne pour m'ouvrir,,après 15 minutes une cliente m'a ouvert la porte . j'ai pris une chambre au hasard. Pas de lumière dans salle de bain , propreté à revoir, je n'ai même pas essayer de me laver tellement c'est répugnant. Pas de parking, la moto dans la rue. Ce matin je suis parti et je n'ai toujours vu personne de cet "hôtel " . Ça fait 2 fois que ça m'arrive sur Hotel.com et cette fois-ci encore très déçu des propositions de ce site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Niko, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review... But are you sure that you were in our hotel? We always trying best to make comfortable stay for our guests...
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Nothing,the pictures you are advertising for that are false, they had a none smoking signal on the wall stayting 500 gel fine then on the breakfast table there was an ashtray full of sigart ash
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Niko, Gestion de l’hôtel
Dear guest in all over Georgia is penalty to smoke inside the building. Outside in the yard is ok
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
ロケーションはよい。出国のフライトまで荷物を預かってくれた。 入り口がわかりづらい。英語が通じるフロントとは、電話でしかコミュニケーションがとれない。部屋の鍵の開け閉めがしづらい。鍵の開閉位置や浴室シャワーのお湯の向きが未統一なので、縦横、左右を試す必要がある。 飲むためのお湯を沸かしたかつた。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
シャワーからお湯が出なかった チェックイン前の荷物を預かって欲しかったが、伝わらなかった
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
This is actually not a HOTEL!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
Vorsicht! Die Bilder entsprechen nicht der tatsächlichen Unterkunft. Es handelt sich nicht um ein Hotel, sondern um sehr heruntergekommene Apartments. Die hygienischen Zustände sind katastrophal. Vor Ort gibt es kein Personal, an das man sich wenden kann, Beschwerden werden ignoriert, eine Rückerstattung erhält man nicht. Ich rate jedem, die Bewertungen des "Hotels" auf anderen Plattformen (Google, Trip Advisor etc.) zu lesen, bevor er/sie hier bucht. Caution! The pictures do not show the actual accommodation. "Isaka" is not actually a hotel but a very run apartment-hostel. The hygienic conditions are catastrophic. There is no on-site staff to contact, complaints are ignored, and no refunds are given. I advise everyone to read the reviews of the "hotel" on other platforms (Google, Trip Advisor etc.) before booking here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Nika, Gestion de l’hôtel
Dear Fabian, thank for you time that you spend writing review, but we are not agree, because you did not stayed in Hotel Isaka. We have lot of happy customers and we are trying our best to make Hotel clean and comfortable. Please next time if you will be in Georgia, book our hotel and you will see how nice it is
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2023 sur Expedia
Overall cleanliness was not the best and the bed wasn’t comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par Nika, Gestion de l’hôtel
Dear guest thanks for the good review. But 1 point for the room which we gave you it is not correct. You booked economy room but we gave you standard room. You just stay with us 2 days and in this 2 days you wanted every day cleaning???? We always are happy to help our guests if they have any kind of request, but for this you just need inform us.... Hope see you again :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2019 par rati, Gestion de l’hôtel
thanks have a nice day
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2018 par Nika, Gestion de l’hôtel
Thank you