Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Very basic budget property, condition of bed wasnt great (wonky and uncomfortable)and bathrooms are shared which isnt mentioned on expedia, although cleanliness is maintained.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Zu dem Zeitpunkt wurden Bauarbeiten an der Straße vor der Unterkunft durchgeführt. Ansonsten gab es keine Probleme. Die Einzelnzimmer besitzen keine Dusche oder Toilette. Lieber paar Euro mehr für eine Doppelzimmer zu bezahlen. Bin sehr zufrieden mit dem Preisleistung.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Wotif
This was an excellent choice for Tbilisi and I am So grateful that I could arrive late (my bus was severely delayed) and the host was kind and generous. I loved the vibe with shared facilities kept clean and a sense of community for travellers. The unsealed road outside was a bit of a challenge but it is being fixed and I passed the workers as I left the next day. Grateful for a soft place to land after a long journey.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Espetacular

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Localização muito privilegiada, próximo a tudo, muito limpo e organizado. Julia é uma excelente recepcionista e te ajudará em tudo.
5 sur 5
par un voyageur de Wako

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
年季の入った建物ですが掃除はよく行き届いていて、清潔で過ごしやすかったです。 街の中心部のすぐそばにあるので、アクセスはとても良いです。 スタッフの皆さんも親切で、受付以外でもWhatsAppを通じてやりとりが可能でした。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Tamara , Gestion de l’hôtel
Dear Ed, thank you very much for your wonderful review, it is very essential for us and much appreciated. We are looking forward to your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Tamara (manager), Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your high review score.
2 sur 5
par un voyageur

Poor value for money

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
No ac, TV or anyone around after 12noon. Poor breakfast and expensive for what it is
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2019 par Tamara , Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your review. Just few points for consideration, a/c systems are central which maintains the cool temperature at whole premises, this has been done in avoidance of a noise at the guest rooms. As for the TV, previous guest experiences have showed the preference not to have them in the rooms as the most do prefer to use internet for their laptops or portable computers. As regards to breakfast, it consist of cooked breakfast (fried sausage, fried eggs and bacon), vegetables, toast, home made jams, tea/coffee, cakes, fruits, yogurt, cheese, milk, juice, cornflakes. And finally, Red Fox is the family run guesthouse and is not the hotel, therefore all the polices (including reception hours) are run as regards to its level of comfort. All the additional policies are clearly written under the property description for future guests to read. All the best, Tamara (manager)