Note fondée sur 16 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Thornlie
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Clean inside the hotel.
Good service
Near a shopping mall and fast food outlets
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2022 sur Expedia
Clean, quiet.
par un voyageur
Pretty good
Publié le 4 mars 2020 sur HotelsConvenient location
par un voyageur
Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Sangat puas! Hotel yang konsisten dengan BERSIH. Handuk Towel Seprei Keset bersih putih sampai hari ini...Layak jadi Panutan hotel yang lainnya ...
par un voyageur de TANGERANG
Publié le 10 sept. 2019 sur Expedia
NEW HOTEL. CLEAN. GOOD LOCATION. .................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par E-commerce, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience during your stay at PrimeBiz Hotel Tegal. We are glad to know that you were enjoyed the hotel. We looking forward to welcoming you again here at PrimeBiz Hotel Tegal
par un voyageur
ふざけんな!!!
Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels喫煙・禁煙の設定が当日フロントで。
しかし全て禁煙。
喫煙した場合,1日/日本円換算9000円のペナルティー 私は7日間滞在 6万円 追加で支払った! 部屋の選択条件に追加すべき。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Leonardo Kopalit, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/s Hiroki Nishiyama
Warmest greetings from PrimeBiz Hotel Tegal
Thank you for prepare your time for give us a feedback
We are very sorry for the Incovenience during your stay in PrimeBiz Hotel Tegal
And we are very sorry for this moment we provide only Non smoking room
Best Regards
par un voyageur
Need maintenance
Publié le 10 mai 2019 sur HotelsNob at shower room was broken.
I think cleaner already found it when they cleaned the room.
I wonder why they did not fix before assigning guest to the room.
and Refrigerator does not work at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Leonardo Kopalit, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Yuji
Warmest Greetings from PrimeBiz Hotel Tegal
Thank you for staying in PrimeBiz and give times for feedback, we are very sorry for the inconvenience during your stay in PrimeBiz Hotel Tegal
Thank you for letting us now for your experience and we will try hard to fix it and to improve our service to the guest
Best Regards
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Leonardo Kopalit, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for your review, it will help us to improve.
We Looking forward to welcoming again in PrimeBiz Hotel Tegal
Regard
par un voyageur
地方のホテル
Publié le 27 févr. 2018 sur Hotels会社のスタッフを通して最寄駅からホテルまでの送迎をお願いしたが、ホテル側のミスで手配されていなかった。翌朝、朝食時にSORRY LETTERとチョコレートとクッキーのプレートを頂いた。
その他は、ごく一般的な地方ホテル。でも、TEGALくんだりでこの質のホテルはうれしい。