Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par The Capella Ubud Team, Gestion de l’hôtel
Dear Asjah,Warmest greetings from your Capella home in Ubud.We would like to express our gratitude for your recent visit to Capella Ubud. Your positive review of your experience means a lot to us, and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back very soon.Best regards,The Capella Ubud Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Mexico

Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Unique - Luxury - Stylish / best hotel in Service ever !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Staff are very nice, helpful and professional. They gave a good experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Mark Swinton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing a positive review on your recent stay with Capella Ubud.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Väldigt fint hotell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Capella Ubud, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Capella Ubud, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. Please let us know how to improve the experience. Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2020 sur Expedia
very beautiful place and very casual environment❤️❤️❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Mark Swinton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your positive review.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Capella Ubud, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2019 par Mark Swinton, Gestion de l’hôtel
Dear Liliya, Thank you for sharing great review on your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in near future. Kind regards, Mark Swinton General Manager