Note fondée sur 390 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de montreal

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2022
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Great Hotel - Subpar Customer Service

Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
Overall hotel is great, very clean and as shown on photos. However the service from staff was not amazing, check in took a little over 30min, as they require all guest to check in individually with passports or photo ID. I reserved and paid for 2 rooms, double beds, for a group of 6, 3 staying in each room. Once at the hotel, I attempted to check into the rooms which were both under my name, however the staff did not allow me as the others were not at the hotel with me for check in. Once all 6 guest were at the hotel, they requested and made copies of all our IDs or Passports. And made each guest sign a document in regards to damages etc. They also charged extra for having more than 4 guest in the party. So although I reserved 2 rooms for 6 guest, according to the receptionist, I needed to pay extra for the additional 2 guest. Overall the staff was a little rude with how the check-in process went. I also had to pull out the Hotels.com Application in order for me to show them the reservation information, and the amount of rooms I reserved. Great hotel, but subpar staff customer service.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
Todo muy bien.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2022 par Grecia Dubon, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias, por su preferencia. Le esperamos pronto!!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2022 sur Hotels