Note fondée sur 60 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Avraham,Thank you for taking the time to review the hotelWe hope to host you back in our hotel soon!Best Regards,Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
J'ai l'habitude de cet hôtel toujytres satisfaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Michèle,Thank you for choosing Daniel Herzliya Hotel.We appreciate kind feedback about your stay.We hope to welcome you back soon,Best Regards ,Merav Shalom Israel Executive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Très déçus! Nous n’y retournerons pas!

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Accueil très limite, personnel assez désagréable, chambre pas prête à 15h….le personnel ne donne aucune information sur les services, horaires ou autres (accès piscine, plage), et semble importuné quand on pose des questions de base (genre les horaires du petit déjeuner) Les services de la plage sont payants… Pour un hôtel de ce standing et de ce prix (300€ la nuit) c’est vraiment décevant : une seule serviette par personne à la piscine, obligés de laisser la voiture sur un parking public payant, transats et parasol payants à la plage …. Les points positifs: belle piscine et bon petit déjeuner copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par moti, Gestion de l’hôtel
Dear guests ,We are sorry to hear about your experience.We do everything in our power so that our guests enjoy and have the best experience.In the following case we will study the topic you raised and improve the experience.We will be happy to see you again among our guests in order to prove the experience again.Best regards,MotiDirector
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Yahel,Thank you for the 5 star rating, it is greatly appreciated :)We hope to welcome you back soon,Best Regards, Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 10 star rating, it is greatly appreciated :)We hope to welcome you back soon,Best Regards, Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Aaron,Thank you for the rating, it is greatly appreciated :)We hope to welcome you back soon,Best Regards, Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Martin,Thank you for taking the time to review the hotelWe hope to host you back in our hotel soon!Best Regards,Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
5 sur 5
par un voyageur de Woodbourne

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you for taking the time to review the hotelWe hope to host you back in our hotel soon!Best Regards,Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Whilst we did enjoy our stay at the Daniel Hotel, the bedrooms lacked milk for the coffee machine, no bath towels, nothing in the fridge bar. The friendliness of staff could be improved to make the guest feel special.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Ian,Thank you for taking the time to review the hotel.First and foremost, please accept our sincere apologies for having given you cause to express your disappointment following your recent stay with us at the Daniel Herzliya.I would very much appreciate the opportunity to speak to you personally and would therefore kindly request you to contact me at merav.sh@tamareshotels.co.ilThank you once again for taking the time to write your review and I look forward to hearing from youBest Regards,Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Merav Shalom Israel , Gestion de l’hôtel
Dear Vitaly,Thank you for taking the time to rate the hotelWe hope to host you back in our hotel soon!Best Regards,Merav Shalom IsraelExecutive Assistant to the GMGuest Relations ManagerDaniel Herzliya Hotel