Note fondée sur 499 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Hotels
Très agréable séjour, dans le confort et le professionnalisme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
Dear Ms.Annie,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your wonderful feedback with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most - you!We're happy to hear that you had a wonderful experience during your stay with us.We look forward to welcome you in the future when your travels bring you back to Tel Aviv!Sincerely,Front Desk Team
par un voyageur
Hôtel de bon standing
Publié le 11 juin 2023 sur HotelsHôtel de bon standing. Les chambres mériteraient d’être rénovées (rideaux et mobilier d’origine). J’étais au 13ieme étage avec une belle vue mer. Le balcon et les peintures mériteraient un bon ravalement. Le petit déjeuner est correct et le personnel agréable et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Elizabeth Samuel Shestak, Gestion de l’hôtel
Dear Alexis, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. Your feedback is important to us in order to ensure improvement in guest satisfaction. Please be rest assured that your feedback has been shared with our team to ensure future guest satisfaction. Looking forward to welcoming you back soon in the future for a more positive and memorable stay.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
Nous venons de passer 10 jours au Renaissance Tel Aviv. Dans l'ensemble l'avis est positif avec un emplacement top. Les chambres sont vraiment veillotte mais la literie confortable et les SB plus moderne.
Les services en chambre très bien.
Le P.Dej très bien mais les soirées "buffet" à fuir.
Pour finir et totalement incompréhensif la piscine ferme à 17H !!!!!!!
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2021 sur Expedia
Confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2021 par Elizabeth Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Jose,
Thank you for sharing your valuable feedback with us.
We were delighted to read your feedback and look forward to welcoming you again for another positive and memorable experience.
Sincerely,
Elizabeth Samuel
Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2021 sur Hotels
Comme d’habitude un vrai plaisir et la vue en prime
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2021 par Elizabeth Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Théodore,
Thank you for taking the time to share your experience
We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us and appreciate your valuable feedback.
It would be our pleasure to welcome you back in the future for another memorable stay.
Sincerely,
Elizabeth Samuel
Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Bel hotel bon emplacement tres bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Elizabeth Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Eric,
Thank you for sharing your valuable feedback with us.
It has been a pleasure to read your wonderful comments about our location and services standards.
We look forward to welcome you soon among our guests in the near future whenever your travels bring you back to Tel Aviv for another positive and memorable experience.
Sincerely,
Elizabeth Samuel
Front Office Asst. Manager
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Accueil extraordinaire par Allegra: gentillesse, efficacité, humanité!
Late check out accordé le Shabbat!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2019 par Elizabeth Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Ewelina,
Thank you for sharing your wonderful feedback.
It is such a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We have shared your lovely comments with our team members to continue providing the highest quality of guest satisfaction.
Looking forward to welcome you soon among our guests in the near future for another positive and memorable experience.
Sincerely,
Elizabeth Samuel
Front Office Asst. Manager
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Changement de serviette plusieurs fois la chambres est parfaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2019 par Elizabeth Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your valuable feedback with us.
It has been a pleasure to read your wonderful comments and we look forward to welcome you soon amongst our guests in the near future for another positive and memorable experience.
Sincerely,
Elizabeth Samuel
Front Office Asst. Manager