Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2022 sur Expedia
Nous avions réservé une chambre "standard de 22 m2" d'après le descriptif Expedia. Nous nous sommes retrouvés avec une chambre sous le toit, prévue pour une personne dans laquelle on avait ajouté un lit. La chambre hors salle de bains faisait 10 m2 dont une partie à hauteur de plafond réduite. Le réceptionniste nous a dit que c'était la chambre que nous avions payée. C'est parfaitement scandaleux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2022 par Recepce, Gestion de l’hôtel
Děkujeme za Váš názor.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2019 sur Hotels
très jolie ville calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Recepce, Gestion de l’hôtel
Dobrý den, děkujeme za hodnocení
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par Recepce, Gestion de l’hôtel
Děkujeme za hodnocení. Velmi bychom ocenili, pokud by jste mám sdělili v čem se můžeme zlepšit aby jste příště byli 100% spokojeni.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don’t stay here - badly managed and overpriced

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Poorly managed and not even a fan in a non a/c hotel. When we arrived the reception was empty and as the mechanical as the electronical bell were both muted. After 5 minutes we went to the adjacent restaurant and asked the waiter who doubled as receptionist. He only spoke Czech - my partner luckily speaks a little. Otherwise we would not have been able to communicate. Our reservation was not in their system. I showed him that everything had been confirmed etc but he said it’s not in the system so he can’t do anything for us. We had to insist that he does something about the situation but he needed to go to the restaurant which I understand. He then made a call, then it worked and we got a key to a room. 1st floor, elevator doesn’t work. We carried our stuff upstairs - opened the door to a sticky hot room without the requested queen bed but two single beds on opposite side of the room. We went downstairs and asked for another room or a fan. The hotel was empty but no double bed and no fans available. A/C the place didn’t have which is okay. He then gave us the key to a room with 3 single beds (we were two), equally hot and sticky. We complained at hotels.com who spoke to the manager - a compensation was promised but of course it didn’t happen when we checked out. The state of the whole hotel was run down and definitely not worth the price. Rather stay at places like Hotel Telc or some nicely managed bed and breakfast. We couldn’t even sleep due to hea
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Great location. Limited English speaking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
まだシーズンオフなのか、とても静かだった。ホテルのご主人がとてもフレンドリーな良い方だった。寒かったので、オイルヒーターを貸してくれた。食事も美味しかった。部屋も天井が高く、歴史あるような建物。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
In the centre of the beautiful square, nice host, good restaurant. It was cold outside so they gave us extra heater which was really kind.
4 sur 5
par un voyageur

Ok hotel

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Out of season stay in Telc visiting friends there so very very quite Cleanness in bathroom was poor as toilet bowl was brown with scale which was disappointing to see but wanted quite place to stay and got it