Note fondée sur 817 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon hotel pour un déplacement professionnel

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Hotel avec un bon accueil. Mention particulière pour la très bonne restauration à un prix correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Cher XavierMerci beaucoup!Lis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2019 sur Expedia
La piscine et ses équipements était excellents. Le jardin à côté est très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Kind regards Lis Frost Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis F, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis F, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to score your stay.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for giving us a good score.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great facilities

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The staff were all so friendly, helpful and attentive. My only complaint would be that you have no fridges in the room for diabetics to keep their insulin in, but we had a work around of ice in a wine cooler!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Dear EmmaThank you for your feedback. Not all of our rooms contain a fridge - on your next stay you may like to reserve an executive room which has this facility.I'm glad you were able to find a solution at the time.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Dear AdamThank you for your feedback. I wonder if you had an issue during your stay that caused you to score 6/10. Never forget to let the team know at the time as we would rather you left us happy after a great stay!Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Thank you Krishna for your kind feedback.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Good for an overnight stay if in the area in business etc. Shower curtains are a bit dated and unhygienic. Reception,bar and lounge staff were exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lis Frost, Gestion de l’hôtel
Dear HilaryThank you for your feedback which is appreciated. Let me reassure you that with the feature curved shower rails this means the curtains do not come into contact with the guest, but also the curtains are laundered to keep them hygienic for everyone.I'm pleased that the team looked after you so well.Kind regardsLis FrostGroup Hotels Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels