Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bel hotel, mériterait une mise à jour

Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
Bel hôtel, propre, literie confortable. Le système de chauffage est un peu vétuste et très bruyant, et il fait froid dans la salle de bains. Nous étions hors saison donc pas de petit dej (restaurant fermé), ce dont nous n'avions pas été prévenus, et l’hôtel a testé les alarmes incendie des chambres pendant plus de 30mn c'était gênant. On nous avait proposé de mettre notre voiture au garage sans nous préciser verbalement que c'était payant (20 USD la nuit!!) mais après réclamation nous n'avons pas été débités de cette somme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par K, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
1 sur 5
par un voyageur

A banir d’urgence de tout dite de réservation

Publié le 14 août 2018 sur Expedia
Pour : Rien
Contre : Changer tout le management
Nous avions réservé et prépayé cet hôtel pour 2 nuits. A notre arrivé un personnel passablement désagréable nous a annoncé que nous étions en overbooking et déplacé dans un hôtel de catégorie similaire. L’hotel était inférieur et meilleur marché. Ces pratiques sont scandaleuses. Cet hôtel est donc malhonnête et doit être supprimé des listes d’Expedia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Molly, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We are extremely apologetic for this situation. We had a last minute issue arise that was out of our control that caused us to no longer be able to accommodate your reservation. We did our best to arrange alternative plans for you and tried to reach out to you before you arrived. This was an unfortunate yet unavoidable circumstance.
3 sur 5
par Virginia

hotel bien place

Publié le 3 janv. 2017 sur Hotels
a cote piste de ski
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The walls are super thin. Every time someone flushed a toilet it sounded like our room was flooding. We could hear every step above us including their music. Cannot recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good evening, Jocelyn. Thank you for sharing your experience. I'm sorry to hear that your stay was disrupted by noise issues. We understand how important a quiet and comfortable environment is for our guests, and I apologize for any inconvenience this caused. Your feedback is valuable, and we will look into ways to improve the sound insulation in our rooms. If you have any other concerns or would like to discuss your stay further, please feel free to reach out directly. We hope you'll give us another chance in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Great hotel on edge of town. Quick walk to town. Super friendly staff and hotel was nice and clean. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Gifford! We hope you visit again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Beautiful place to stay that is close to the shops, restaurants, and walking trails.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, Justin!
5 sur 5
par un voyageur de Littleton

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Very cozy. Bed very comfortable. Staff was extremely accommodating and friendly. Wish we had more than one night there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Cheryl, we appreciate you taking time to leave feedback. We are happy to hear that you enjoyed your time at The Hotel Telluride!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Property could use some updating/ remodeling to bring it up to current standards. Nice location, reasonably well-maintained. The bed and the sheets were good, but for some reason they put queen size pillows on a king size bed, which is not good at all. We had a patio but was shocked to see rules that forbid cigar smoking outside on the patio. The rules even said No Alcohol on the patio! Seems pretty heavy handed and for this reason I would not book here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Brandon, thank you for your feedback. The signage on the patio is intended to ensure the comfort and respect of all our guests. While smoking and alcohol are permitted in designated community areas like the hot tub area, the rules are posted on patios and balconies due to their proximity to other guests' spaces, to enhance everyone's enjoyment.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The hotel was hands down the best hotel I’ve ever stayed in. A bit pricey, but well worth it. Next time I visit telluride, I will definitely choose this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manda Nemetz, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review! We appreciate the time you took to leave feedback, and we hope you visit The Hotel Telluride again soon!