Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Shower teruk.. Takde air panas, kurang selesa, air kecil..
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2019 sur Expedia
The property does not have elevator/lifts. It is very old with many of it’s furniture and appliance in bad condition ie Missing sliding doors on it’s wardrobe, exposed wire for it’s iron, marks/stain on it’s bedsheet. The saving grace was the friendly and helpful front office staff and it’s local delicacy, Nasi Lemak for breakfast however is very tasty.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Old facilities, no lift
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
I suppose every room should have a telephone so if we need anything we can just ring the reception. My room didn't have a telephone and its quite troublesome for me as I need to walk to the reception if need anything.
1 sur 5
par un voyageur

Very Very Very Dirty

Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
Very Very Very Dirty, Front Desk give me dirty room never clean up from previous tenant, no courtesy to even say sorry, very rude, few amenities, I would cancel but already paid for it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par Zikry Yusof, Gestion de l’hôtel
Hi, we are apologise about that bad experiences you have got. We will improve our cleanliness and amenities. Behalf on our managements and staff we are very sorry. thank you for stayed with us. Hope next time this situation will never happens again..
3 sur 5
par un voyageur

Rundown hotel

Publié le 27 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par zikry yusof, Gestion de l’hôtel
tq for stay with us.. please come again.
2 sur 5
par un voyageur

Hotel in Temerloh

Publié le 29 juill. 2018 sur Expedia
The has run done. Need to refurbish for better attractions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par zikry yusof, Gestion de l’hôtel
tq for stay with us.. we are appreciate your reviews. FYI, our hotel now is under renovation progress to giving ours clients new experience and most valuable also to satisfy our customers. tq..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2018 par Zikry Yusof, Gestion de l’hôtel
tq. please come again later..