Note fondée sur 55 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Pierre
Bon rapport qualité prix, Grande chambre
Publié le 29 nov. 2017 sur HotelsBon rapport qualité prix, Grande chambre, bien situé pour le but du voyage
Parking un peu limite (peu de places)
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
need to pay for parking but can park on street for free Staff friendly and some speak English
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Lovely hotel, well organised and highly service friendly. Very children friendly.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Super dejligt hotel, go service, vild go morgenmad
par un voyageur
It was ok
Publié le 28 juin 2024 sur HotelsRoom was quite stale and stuffy. The AC barely worked, so we had to open windows to get any air. No. Wash cloths. Breakfast was decent
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Die Unterkunft atmet den Charme einer vergangenen Zeit,ohne altmodisch,verkrustet oder sonstig dergleichen zu wirken.Vielmehr ist das Haus mit neuester Technik ausgestattet,wobei fachkundiges und liebenswürdiges Personal einem wohlwollend zur Seite steht,-daneben ist die Sauberkeit mustergültig.
Das Hotel verfügt zwar über kein eigenes Restaurant,bietet jedoch ein sehr gutes Frühstück und ein kleiner Brauereigasthof fußläufig 200 Meter über die Straße,tut sein Übriges.
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Had a nice room, lots of space, comfy bed. Good breakfast, locked and secure parking.
Negatives: Bathroom smells terribly from the drain. Room window was open when i arrived as countermeasure, but you can't leave that open all the time. Nice shower but with cheap shower head in bad position. Uncomfortable to wash your hair.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Hotel Giovanni Giacomo, Gestion de l’hôtel
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a těšíme se na další setkání v našem hotelu.
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Wir hatten die junior Sweet gebucht, aber nach diversen Diskussionen nur das normale Doppelzimmer bekommen.. Frühstück wurde nicht wirklich nachgefüllt,Wasser in der Dusche lief nicht ab, Fliesen im Bad gesprungen…Wir hatten nur eine Dusche statt der Badewanne in der Buchung…mit dieser Masche kann man Gäste bekommen, aber nur einmal!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Hotel Giovanni Giacomo, Gestion de l’hôtel
Good afternoon.We have carefully studied the situation.First of all, you booked the Junior Suite.And they demanded and showed photographs of the “Apartma” room, which costs 2 times more than the room you booked.Moreover, you refused to show the receptionist confirmation of your reservation from your personal account in the mobile application or from mail.At the same time, you spoke rather impolitely and showed screenshots of photographs of a completely different room (Apartma), which were taken from the general description of the hotel.Secondly:We have been in the hotel service market for more than 12 years and have a huge number of guests and partners who come to us constantly and we really appreciate and are proud of this. Our hotel has status and a good name, and we simply have no business participating in the “scheme” that you described. All the best to you in your future.