Note fondée sur 531 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Decent hotel. Lobby and elevator somewhat scuffed and old. But overall okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P , Gestion de l’hôtel
Penny,Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your feedback and hope to welcome you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Clean room and near racetrack
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Sandy,We are happy to hear your room lived up to your expectations. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
John,Thanks for taking the time to let us know how we did. We appreciate your feedback and hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Kim,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to let us know how we did. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Thomas,Thanks for reviewing your stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Limited parking. Construction going on
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Michael,Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your feedback. I sincerely apologize for the limited parking you experienced during your stay. We hope this issue has been resolved and that you'll choose to stay with us again next time you're in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Stay overall was good. The property access is not the greatest. Poor signage at the main road. One of the rooms we stayed in smelled soured in the bathroom. The other room was fine. Check on was quick and painless.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Jared,Thank you for taking the time to let us know about your experience. I have shared your feedback with the housekeeping leadership team to ensure we are taking care of any odors or issues that may cause odors in our guest rooms. We appreciate your feedback and hope to welcome you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Jennifer,Thank you for taking the time to let us know about your stay. We appreciate your feedback and hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Bill,Thanks for taking the time to review your stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur de Blue Springs

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Cathe P, Gestion de l’hôtel
Reed,Thanks for letting us know how we did. We appreciate your feedback and hope to see you again.