Note fondée sur 376 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Javier;Thank you for your business and ratings. We appreciate it and look forward to see you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Obed;Thank you for ratings and look forward to see you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
They have they own cliques at that hotel if you dont fit in they will not like you and they will discriminate against you and if they dont like you and if you make any noise especially if you have kids they will ask you to leave knowing there is kids running up and down the halls all night and knocking on peoples doors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Dezerae;Please accept our apology for not exceeding your expectations. However we don't do any type of discrimination against guest. We do understand kids makes noise some times so we do request guest to see if they can keep it down as other guest do getting disturbance. I hope you understand business perspective and give us chance to provide better accommodations on your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Roger;Thank you for ratings and look forward to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Jeanette;Thank you for ratings and we look forward to see you again.
4 sur 5
par un voyageur de Garland

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Jose;Thank you for ratings and we look forward to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur de Eatonville

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Craig;Please accept our apology for not exceeding your expectations. i hope you give us another chance to provide superior accommodations on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
The room smelled of some despite the prominent "No Smoking" signs. It was VERY noisy in the hallways during the day time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Michael;Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced due to noise & smell. Please allow us to improve your experience on your future bookings.